Hallo! Mijn oudste zoontje wordt binnenkort 2 jaar. Hij is gek op auto's en op dingen open/dicht doen. Hij heeft bijvoorbeeld een boerderij van Little People en daar is ie uren zoet mee omdat daar diverse deurtjes in zitten en hij daar dus dingen in kan stoppen (de dieren die er bij horen, maar ook auto's, duplo, etc. alles wat er maar in kan...). Ik wil voor z'n tweede verjaardag iets van een garage geven. Nu heb ik die 'toet toet' garage gezien, best prijzig en misschien 'te' mooi met alle high tech die er in zit. Van Little People bestaat er ook een garage. Die van LP is goed op Marktplaats te vinden (is geen must trouwens, maar scheelt wel geld). Misschien zijn er ook nog wel andere opties rondom deze auto/ garage wens... Hebben jullie tips? En welke zou leuker zijn, toet toet of Little People?
mijn kleine doerak heeft die van LP, die vonden wij leuker dan de TT. die heeft hij voor zijn 1e verjaardag gehad en sindsdien speelt hij er iedere dag mee. Hij kan daar zo een uurtje zoet mee zijn. Die is nu trouwens in de aanbieding bij de wehkamp (zit je alleen wel met verzendkosten is misschien wel voordelig als je meer nodig hebt)
M. heeft 1 Toet toet auto gekregen maar hij speelt er nooit mee. Geluidje vind hij leuk maar verder niet. Misschien in combi met de garage wel leuk. Bij opa en oma heeft hij de LP boerderij daar kan hij de hele middag mee spelen. Idd alles erin eruit en de geluidjes erg leuk. Zou voor LP gaan. Of misschien juist iets heel anders van speelgoed. Zodat hij ook iets nieuws/anders heeft om mee te spelen
Wij hebben er 1 van little peaople en onze zoon vindt hem geweldig alles gaat de baan op zelfs ze duplo blokken.... Fisher-Price Little People Garage Groot kopen? Bestel bij Fisherprice-by-fonq.nl