Mijn zoontje is in december jarig en heeft al heel veel gehad voor sinterklaas. Ik heb niet zoveel ideeen meer wat geven jullie je 2 jarige?
Tymen heeft een tafeltje met stoeltjes gekregen van Cars voor op zijn kamer. Met daarbij nog een speelgoedstofzuigertje. Hij vindt het erg leuk om te helpen met stofzuigen. Je kunt ook iets nuttigs doen zoals kleertjes en dan nog een kleine speelgoedje erbij ofzo.
Wij geven een loopfiets. Daar kunnen ze vanaf ongeveer 2,5 jaar op, tegen die tijd is het zomer en heeft ze dan ook nog iets.
mijn zoon krijgt voor zijn 2e verjaardag waarschijnlijk een Bobby loopauto met aanhangertje (http://www.tomis.nl/home.htm) alleen hebben wij nog niet helemaal bedacht hoe we dat gaan oplossen met het weer.. mijn zoon is ook in de winter jarig, niet echt buitenspeel weer
Iman had ook little people gekregen voor haar verjaardag. Verder een nieuwe slaapkamer, misschien een groot bed? Als hij al veel voor sinterklaas gehad heeft zou ik persoonlijk geen speelgoed meer geven. Nu hebben ze nog weinig besef van jarig zijn, over 2 jaar moet je wel speelgoed geven
Gelukkig hebben wij het probleem niet dat we sinterklaas/verjaardag en kerst achter elkaar hebben. Mijn vriendin heeft het wel en zit/zat dus met hetzelfde probleem. Voor je zoontje zou ik gaan voor iets waar die deze zomer lekker mee kan buitenspelen. Kylian heeft van sinterklaas een step gekregen (zo een met 3 wielen) en het is misschien niet echt buitenspeel weer maar als het helder en lekker fris is gaat hier de deur gewoon even open zodat hij buiten kan spelen. Zijn favo speelgoed is op dit moment (voor buiten) zijn auto van BIG. Wat betreft de visite, ik heb mijn vriendin een tegoed kaart gedaan van de bart smit. Kan ze later als ze wat leuks ziet altijd nog wat halen. Groetjes Anita
Mijn zoontje is pas ook 2 geworden. Hij is helemaal glijbaanverslaafd, dus hij heeft een glijbaan gekregen van ons! Groot succes. Het is nog best een mooi ding ook, van hout, bij Ikea, dus het staat niet zo lelijk in de woonkamer...
Teun is van 8 december dus ja het probleem speelt hier ook voor de sint heeft hij een leesboek gehad en voor zijn verjaardag de Thomas computer van Vtech met alle geluiden, en ook de grootste kadoos voor zijn verjaardag met kerst krijgt hij ook weer een boekje of nog een klein speeltje
Heeeee Mable, jij ook hier? (tip: frambozenbladthee-topic op ander forum) Daphne speelt erg graag met Duplo. Daar krijgt ze dus ook een heleboel van op haar verjaardag. En een poppenbedje voor haar pop. Verder doen vingerverf en kinderklei het ook erg goed bij die kleintjes. En bij de Hema hebben ze kindervriendelijke viltstiften te koop. Ook leuk! Verder willen we haar nog zo'n ouderwets houten treinspoor geven. Volgens mij gaat ze dat ook leuk vinden! Buitenspeelgoed is ook leuk.
Ik stort geld op de spaarrekening, heb ik vorig jaar ook gedaan. Ze krijgen nog zoveel van de andere visite... Volgend jaar doe ik er een klein cadeautje bij, dan beseft ze het iets meer!
Jamilia heeft een gouden ambandje gehad met bedeltjes eraan ( eendje,hartje,poesje blabla) en wat speelgoed erbij was een succes,ze is nu og steeds heel blij met dr armbandje!