2e verjaardag!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Annalise74, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dames,

Hier dan weer eens een verjaardag-topic. Binnenkort wordt mijn zoontje 2 en we zoeken leuke cadeautjes.
    Wat hebben jullie je zoontje gegeven toen hij 2 werd?
    Mijn zoontje is geen kind wat rustig een boekje of puzzeltje maakt. Die hebben we trouwens genoeg maar hij kijkt er (nog) niet naar om.
    Hij is wat meer van de "wilde" dingen....
    Wie heeft tips?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    ik zag hier van de week aquaplay/waterplay voorbij komen. erg leuk!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij hebben voor onze dochter een trap-tractor met aanhangertje gekocht. Verder is een driewieler leuk of een speelhuisje, glijbaan, zandbak, aquaplay inderdaad ook.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 2 jaar:

- een houten treinbaan
    - een houten brug voor de trein
    - een remise voor de trein + extra rails en spoorbel
    - boeken en puzzels (met 2 jaar nog niet heel grote interesse maar een paar maanden later wel! Je moet er nog een jaar mee he?)
    - spellen vanaf 2 jaar (knappe koppen bijvoorbeeld)

Voor echte boenders:
    - een buitenhuisje (met glijbaan)
    - bal
    - voetbalgoaltjes
    - zandbak
    - watertafel
    - mega blocks
    - een fiets (loopfiets, driewieler, kleine fiets etc)
    - een tent (voor buiten en binnen)

5. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    wij willen die van ons een fiets zonder trappers geven, ik denk dat 'ie dat erg leuk gaat vinden.
    maar het duurt nog een paar maand....

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een loopfiets (mocht je de term niet kennen)

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    J. is een meisje, maar zij krijgt voor haar verjaardag volgende maand een speelhuisje en een driewieler. Zandbak, wipwap en loopfiets heeft ze al, maar zijn hier ook een succes. Glijbaan lijkt me ook leuk. Aquaplay hebben we gekregen, mag ze van de zomer voor het eerst mee spelen, maar hoor ik ook goede verhalen over.

Treinbaan en duplo zijn ook altijd leuk. :)

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ja, ken de term wel, maar dacht dat er dan misschien gedacht zou worden aan die kleine fietsjes (van nog geen 10 euro) met 2 wieltjes voor en 2 achter. Die bedoel ik namelijk niet...

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

onze jongste wordt over een paar dagen 2. hij krijgt van ons een speelhuisje en een kleine klimtoren met glijbaan.samen een mooie aanbieding bij de karwei een tijdje geleden.

van mijn ex krijgt hij een zandbak. van de kinderen vormpjes, emmertjes, bootjes en dat soort dingen en een bal. van de rest weet ik het nog niet. ik heb gevraagd om een servies of pannetjes om mee te spelen omdat er in het huisje ook een keukentje zit en auto's van little people waar hij de garage van heeft of de brandweerauto van megablox en ook spullen van bumba staan op het verlanglijstje. genoeg keuze dus.

Deel Deze Pagina