Hoi hoi, ik heb net een test gedaan van matcare.Gewoon midden op de dag.En hij is licht positief!Ik heb meteen een vriendin gebeld en die is komen kijken.Ze is doktersassistente dus ze ziet heel veel testjes.Ze zag toch echt ook een streepje.Dus morgenvroeg ga ik weer testen en dan horen jullie het!Duimen jullie mee?X een zenuwachtige Yvette
van harte gefeliciteerd meid! dat duimen is vast niet meer nodig! maar voor de zekerheid doe ik nog ff met je mee! wel ff laten weten he?!?! morgenvroeg?!?! Liefs miranda
Ik duim voor je [-o< Ik had vanmorgen een lichte test en kon niet wachten Heb er daarna weer 2 gedaan en ook die 2 waren licht positief. Mijn vader kon het 2e streepje zonder bril zien
haha,dankje! Jazeker laat ik wat weten!Echt megaspannend..M'n zus zei dat zij ook een heel licht streepje had ,met haar eerste kindje.Heb het helemaal warm.hihi.
Heel erg gefeliciteerd! ik duim voor je, maar zo te horen heb je dat niet echt meer nodig en mag je er al gewoon van gaan genieten!
nou dames, lichte strepen zijn ook strepen hoor. \/ yvetje1982 + nathalie 1973 zijn dus beiden zwanger gefeliciteerd allebei. Het is nog vroeg na jullie nod, dus misschien is het over 2 dagen een hele dikke vette snelle streep. Lekker al die zwangeren ineens. groetjes annette
[-o< spannend yvetje! Ik duim hoor...hihi moet morgen werken maar zal proberen s ochtends ff te checken ben nieuwsgierig...ieeeehhh spannend hoor! Hopelijk kun jij je bij de hele club aansluiten!
Goeiemorgen! Vanochtend getest en was negatief...Was ook een van de matcare dus lijkt me sterk dat ik zwanger ben...Heb wel tampontest gedaan en er zat niks op.Heb wel maandag een beetje bloed verloren,maar was echt maar heel weinig.Ik zal toch nog ff geduld moeten hebben...Bedankt voor het medeleven En Nathalie1973 van harte gefeliciteerd!Door mijn idiote gespring gister heb ik helemaal niet goed gelezen dat je zwanger bent!Sorry Geniet ervan!Liefs Yvette
Haha,idd geen bloed geeft moed.Ik heb ook nog de langste cyclus aangehouden die ik heb gehad,dus ben écht overtijd.Ik denk vrijdagochtend?Of zaterdagochtend...Kijken hoe lang ik het volhoud,hihi.Als er trouwens voor je gependeld is en hetis de maand mei,is het dan bevruchting in mei en er in juni achter komen of is het in mei ontdekken?(jij had dat voor mij gependeld )Groetjes!
Dat vraag ik me dus ook af, ik ben 2 x gependeld 1 x voor mei en 1 x voor juni. Als ik nu zwanger blijk dan is het eigenlijk allebei waar, in mei zwanger geraakt en kom k er in juni pas achter. Of werkt dat niet helemaal zo?
Geeft niets hoor Yvetje Maar geen bloed geeft moed he meis. Mischien moet je gewoon een paar dagen wachten,want HcG verdubbeld om de 2 dagen. Ik duim voor je!
Ik heb de 2 testjes hier voor me liggen,en ze zijn allebei toch wel heel licht zichtbaar....Op beide testjes zie ik een ieniemini streepje...Mijn vriend vind ze negatoef maar ik weet het niet..Ik denk dat ik toch maar dalijk een kruidvat test ofzo haal en morgenvroeg nog eens test...
Hihi,sorry...Had ff wat opgezocht over matcare en er zijn heel veel vrouwen die heel licht testen met matcare en bij een andere een hele duidelijke streep krijgen..Aangezien ik met de ovulatietesten ook maar vage streepjes kreeg..Zenuwen!Laat jullie nog wel wat weten op tijd hoor Leuk dat hier zo word meegeleefd he?Dikke knuf Yvette
nou spannend...hihi hopelijk is het vage streepje dan goed voor jou! enneh wat dat meeleven betreft...daar is het forum toch voor...hihi * mili:[-o< [-o< [-o< *
ik had met matcare ook eerst een heel vaag streepje.. bij mij was het wel goed nieuws, dus ik duim voor je meid!