we willen ons kindje graag een 2e voornaam geven. Enerzijds omdat we 2 voorletters mooier vinden staan en we beiden ook 2 voornamen hebben. Mocht kind 1e naam niets vinden is er nog een naam die gebruikt kan worden. Maar we lopen vast... Eerste naam wordt M.ax, vriendlief is nogal kieskeurig en alle namen die ik voorgesteld heb vind hij niets. Moet je denken aan categorie als onderstaande namen. Nico Thijs Jaco Sebastian Mijn inspiratie is op, dus hierbij wil ik graag jullie vragen om suggesties Alvast bedankt!
Thijmen tristan rutger tobias julian david Daniel Hidde Fabian Robbert sjors evan Casper Remco Valentijn quinten wendell Karsten florian Jürgen abel roland rune desmond
Van jouw rijtje vind ik Sebastian het mooiste. Persoonlijk vind ik een naam met twee of meer lettergrepen mooier staan achter een korte voornaam. Nicolaas Olivier Matthijs
Je zou evt iemand kunnen vernoemen? Maakt een tweede naam net wat specialer, misschien dat je vriend dan wel achter zo'n naam staat. Misschien kun je wat leuks maken van zijn naam anders misschien Max Marius Max Thijmen Max Alec Max Finley Max Timo Max Evan Max Ivo Max Abel Max Lasse Max Benja(min) Max Hugo
Inderdaad een wat langere naam kiezen na een korte.. is mooier dan 2 namen met 1 lettergreep achter elkaar. Max Benjamin Max Frederik Max Leander Max Waldemar Max Nicolai
M.ax Roan M.ax Julan M.ax Milan M.ax Florian M.ax Yorben M.ax Oscar M.ax Silvan/Silven M.ax Borre M.ax Wouter M.ax Jurre M.ax Jorrit M.ax Jelle/Jelmer M.ax William M.ax Adam M. ax Jacob M. ax Christiaan M.ax Timo M. ax Maarten M. ax Jesper M. ax Joeri M. ax Erik M. ax Pieter
Zo maar wat: Max Camiel Max Diederik Max Philip Max Hugo Max Jonathan Max Johan Max Lucas Max Marijn Max Nathan Max Pepijn Max Roemer Max Victor Max Valentijn Max Quinten Max Thomas Max Walter Max Willem
Ben het wel eens dat meerdere lettergrepen mooier zijn achter korte voornaam. Sommige namen komen niet in aanmerking ivm familie, sommige heeft vriendlief al afgewezen, sommige heb ik gewoon een nare associatie mee en sommige lopen gewoon niet lekker met de achternaam. Pepijn, Maarten en Thomas vind ik leuk. Vriendlief kwam zelf ook nog met de suggestie Guus of Gustav. Is naam die in zijn familie voorkomt, terwijl de voornaam ook al gezien kan worden als vernoeming naar zijn opa. dus dat vind ik dan weer niet zo leuk, dan zou ik eerder gaan voor Jaco wat dus weer als vernoeming gezien kan worden naar mijn kant vd familie. Zelf had ik ook nog Armin en Robin bedacht. Maar ik heb nu in ieder geval weer een stuk meer suggesties. Ik ga straks nog is wat namen aan hem voorleggen. Mochten er nog meer suggesties zijn, laat maar komen