Hallo, Hoewel we nog helemaal niet bezig zijn met een tweede frummel ben ik wel vast aan het oriënteren voor de naam omdat dit bij de eerste tot het laatste moment een discussiepunt geweest is. Ons zoontje hebben we uiteindelijk de naam Mitchell gegeven en ik vroeg me af welke meisjes en jongensnamen jullie mooi bij deze naam vinden passen. Alvast bedankt voor jullie hulp😁😆
Liam Ryan Dean Dylan Joey Damian Jesper Kevin Rowan Emily Veerle Britt Jenna Esmee Romée Kayla Louise
Ik dacht aan : Collin Sidney Kian Robin Owen Ronan Roan Tyler Loïs Fay Lexie - Alexis Lauren Quinty Evie Nika Ava
Mitchell & Lisanne Mitchell & Rosanne Mitchell & Melissa Mitchell & Rosalie Mitchell & Evelien Mitchell & Vincent Mitchell & Daniėl Mitchell & Joris Mitchell & Nick Mitchell & Tygo
Mitchell en... Liande Romee Esmee Sharon Shannon Hayley Ashley Alisson Silvie Emilie Mitchell en... Brian Brent Brett Camden Colin Riley Ferry Ferdy Dominic Jayden
Michell is een naam die je bijna niet meer hoort en vooral populair was in de jaren 90. Ik zou daarom een moderne naam als Vajen of Liva er niet bij kiezen. Misschien : Lisanne Michelle Melissa Alysia Maaike Patricia Lilian Priscilla Sanne Lauren Celine Dion Patrick Lennard Lucas Thomas Chris Sander
Mitchell is een Engelse naam die van een achternaam komt. De namen hieronder zijn dat ook. Ze zijn ook niet veel korter of langer (6 - 10 letters) en bevatten allemaal minstens één letter uit de naam van (toekomstige) broer, maar beginnen niet met een M. Een broertje voor Mitchell Archer Ashton Austin Aylmer Baxter Bennett Benton Blaine Braden Bradley Brandt Braxton Brennan Brenton Bryant * Calvin Cameron Carran Carson Chandler Colton Corbin, Corwin Cullen Curtis Darnell Darrell Darren Darwin Deacon Delano Delmar Denton Denzil Dexter Dillon Dustin Dwight * Elliott / Elliot Everard Farrell Fenton Finnegan Fletcher Garrett Garrick Hammond Harlan Harmon Harris Hayden Holden Howard * Ilbert Ingram Irving Jarrett Jarvis Justice Keaton Keegan Kendrick Kennard Kenton * Landon Layton Leland Lennon Lennox Lester Lindon / Lyndon, Linton Lowell Neville Norris Nowell * Osmond Patton Paxton Phillip Preston Quincy Quinlan Quinton Ramsey Randall Reagan Rodney Royston Russell * Satchel Sawyer Sefton Selwyn Sheldon Sherman Sidney Spencer Stanley Stuart / Stewart Sullivan * Taylor Travis Trevor Tyrell Vernon Warner Warren Warrick Wesley Wilbur Wilmer Winston Wright Xavier ~ ~ ~ Een zusje voor Mitchell Addison Ainsley Ashley Averill Beverly Blythe Cameron Cassidy Chantal Charisse Courtney Dallas Delaney Evelyn Hayley Hillary Jocelyn Justice Kelsey Kendall Leslie Lindsay Paisley Reagan Reilly Scarlett Shelby Shelley Sheridan Shirley Sydney Vanessa