hebben jullie een 2e vriezer, zoja heb je een tafelmodel of een koelkast model wat raad je aan, wat is beter en welk merk zou je doen wil namelijk een 2e vriezer
Ik heb geen vriesladen in de keuken dus een grote vriezer in de berging. 1.70 m hoog geloof ik en met lades. Makkelijk vind ik de Big Box lade (extra hoge lade). Daar past makkelijk je brood in. Oh en No Frost natuurlijk!
Ligt eraan wat je nu al hebt, denk ik. En hoeveel ruimte je nog denkt nodig te hebben. Ik zou verder ook naar verbruik kijken. Tegenwoordig hebben de 'goedkopere' merken ook al prima vriezers. Ik heb een grote combi in de berging staan. Groter vriezer met no frost, en grote laden.
Ja wij hebben er 2. 1 tafel model en 1 met 7 lades. En ze zitten ook beiden zo goed als vol. Elke week haal ik broden bij de bakker, gaan de vriezer in. En verder vooral veel groente, vlees, pasta saus en soep
Wij hebben een koelkast met 4 vrieslades en een losse vriezer (iets hoger dan tafelmodel, 1,25m) met 5 lades. Vind t ideaal voor extra voorraad groente, brood en vlees. En in de zomer veeeeel ijsjes De 2e vriezer is wel van een goedkoper, onbekend merk, maar wel A+.
Wij hebben in de keuken een 3 laden vriezer. En in de berging zelfs 2 tafelmodel vriezers. 1 kist en een met 3 laden. 1 vriezer is voor huisdieren voer.
2 vriezers. 1 met 7 lades en de ander een vrieskist. Ik heb een moestuin en dan zijn twee grote vriezers wel handig
Wij hebben een koel/vries combi in de keuken en een vriezer in de schuur. Een Liebherr hoog model GNP2313. No frost dus nooit ontdooien, je kan twee lades samenvoegen voor als je hoge dingen zoals taarten oid in wilt vriezen. Superfrost voor snel invriezen. Een tip die wel belangrijk is: als je een vriezer wilt plaatsen in een onverwarmde schuur moet je goed kijken hoe koud het daar in de winter wordt. Liebherr is het enige merk wat nog steeds functioneert bij een omgevingstemperatuur onder de 15 graden. Andere merken gaan dan uit om het beloofde energieverbruik waar te kunnen maken. Niet prettig om een volle vriezer weg te moeten gooien!
Hier een 2e vriezer in de schuur. Welneen boven lader. Wij gebruiken hem voor vlees en honden voor (21kg per maand ). Geen idee welk merk eigenlijk. Had hem vab mp.
Wij hebben er 2. In de keuken geen vriesgedeelte maar in de bijkeuken hebben we nog een koel/vriescombi staan met 3 grote lades. Voor ons eigen gebruik is dat voldoende. En heb nog een hele grote kist, maar daar zit alleen hondenvoer in Wil dat niet tussen mijn eigen biefstukje hebben liggen en bestel altijd met 100kg tegelijk dus vandaar zo’n grote kist erbij.
Wij hebben een 2e vriezer die in de schuur staat. Die zit vol van de hondenvoer en die in de keuken staat, zit ook nu aardig vol. Ik wil in de komende maanden voor een nieuwe gaan kijken. Een lange.
Ik heb er 3. In de keuken 2 en 1 in de schuur. In de keuken koelkast met daaronder 3 lades. Daarnaast nog een tafelmodel met 3 lades. In de berging ook een tafelmodel met 3-4 lades. Eigenlijk bedoeld voor het vlees voor de honden maar dat krijgen ze niet meer. Ding stond ongebruikt. Nu bezig met groter en vooruit koken dus dan gaat daar ook een deel in. Samen met brood wat in de aanbieding is. 2x bosch en 1x zanussi. Allemaal 2e handsjes a 45 euro...
Met mn bosch nooit problemen mee gehad. Staat al jaren in de schuur waar het net zo koud is als buiten. Zanussi komt ook uit de schuur en ook hier nooit problemen mee gehad dat hij uitslag of dat ik dingen weg moest gooien. Zowel mn moeder als mn zusje hebben een ander merk dan liebher in de ijskoude schuur staan en werkelijk nog nooit dat hij uit gaat.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb er 3. Twee met 4 lades en 1 tafelmodel. Ideaal. Ik doe 1x per week boodschappen, het brood voor een week gaat in de vriezer. Kliekjes, pastasauzen, vlees, diepvriesgroenten, vis. Voor een gezin van 5 is zoveel vriescapaciteit niet overbodig.
Wij hebben alleen de drie lades onder onze koelkast. Soms is het passen en meten, maar het gaat prima. Tot nu toe vinden we iig de extra stroomkosten niet opwegen tegen het ‘gemak’ van een extra vriezer.
Heb een vriezer met 6 lades en zit erg vol. Zou er nog wel 1 bij willen maar geen plek Nu eten we de vriezer weer leeg ook wel makkelijk
We hadden er eentje extra in de schuur, maar telkens het buiten vroor, moesten we alles weggooien. Nu is het soms passen en meten, maar dat moet dan maar.
In de keuken een ingebouwde met 3 lades. In de schuur heb ik een diepvrieskist. Ik bewaar daar alle voorraad. Brood, friet, diepvriesfruit, zakken groenten, pizza's enz. Heel fijn ding, kan een hoop in. Functioneert ook prima bij kou