2e wachtweek na terugplaatsing hele opgezette buik

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liekje23, 5 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    hey dames!!

Ik zit nu 11 dagen na terugplaatsing! Heb al getest en blijk zwanger. Maar ik heb nu heel erg veel last van een hele dikke buik en ik voel af en toe krampjes in me onderbuik.. iemand hier ervaring mee?

Groetjess

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Heb je ivf/icsi/iui gedaan? Verse tp of cryo tp? Pregnyl/otrivrlle gebruikt? Even wat meer info nodig :)

3. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Haha ja sorry snap ik.. ik heb ivf gedaan een cryo tp in volledig natuurlijke cyclus. Geen pregnyl geen utro niks.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat lees ik nu! Je bent zwanger :) Begint jouw jaar ff goed! Super!
    Wat betreft je vragen, ik voelde helemaal niets, maar er zijn legio vrouwen die wel vanalles voelen. Krampjes lees je geregeld terug. Opgezette buik heb je dat de hele dag door? Volgens mij kan het wel hoor, maar anders voor de zekerheid ff aan het ziekenhuis vragen. Hoeveelste tp is dit nu? Ben blij voor je :)

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ok bij pregnyl kan het nl een teken van overstimulatie zijn. En bij utro kan kan je last van je darmen krijgen. Maar heb er nu geen verklaring voor.

6. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    @dame82 jaa goed he :D nu nog hopen dat ie blijft zitten. Dit is tp nr 8 toevallig ook haha. De 4e tp was ik ook zwanger van geworden maar dat werd een vroege mk en weer 4 tp verder is die weer blijven plakken gek he :p ik hoop wel dat ie blijft zitten!

@aicirtap jaa het is apart he. Ik heb het wel de hele dag door ja.. maar mijn darmen zijn zowiezo wel gevoelig altijd maar het is nu best heftig. Ik kijk het nog ff aan en probeer ff gezond te eten en anders wel ik het zh. Dankjewel voor het meedenken!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O lees helemaal over heen dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
    Last van darmen is een bekend zwangerschapskwaaltje. Veel drinken en vezels.

8. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Oo haha geeft niet.. oke ja dan zal het nu wel heftiger dan zijn dan normaal al. Dankjewel voor je tip!!

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Spannend meid! Die eerste weken zijn best killing....maar het zal toch een keer goed moeten gaan! Ik duim mee voor een plakker!
    En tp 8, dat zijn goede ;) Wel toevallig!
    Wanneer heb je eerste echo?

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Had ik ook hoor, 8 weken geleden ;) menstruatiekrampjes.. is je baarmoeder die al start met groeien. schijnt volledig normaal te zijn. (Ook tp in natuurlijke cyclus)

11. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    @dame82 jaa deze weken gaan echt langzaam maar ik hoop gewoon dat het goed komt. Inderdaad zou toch een keer goed moeten gaan. Ik heb net gebeld en krijg 30 januari een echo.. hoe gaat het met jou?

@LaLaS oke dus het hoort er gewoon bij. Elk klein dingetje wat ik voel maakt me een beetje ongerust maar ik voel ook veel me darmen.. lijkt allemaal op elkaar :p was het bij jou de 1e tp?

12. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ja het was mijn eerste terugplaatsing (een cryo van 3 jaar geleden)

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hoe is het nu met je? Nog kwaaltjes?
    Hier gaat het goed. Maandag een goede 20 wekenecho gehad en begin haar nu langzaam te voelen. Doet mijn vertrouwen goed! Ondanks dat ik geen reden had om zo onzeker te zijn door miskraam ofzo, groeide mijn vertrouwen heel langzaam. Mijn ervaring is dat het steeds leuker wordt...hopelijk vliegen de eerste weken voorbij en heb je gauw een mooie echo!

14. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    @dame82 ja gaat goed.. nog een beetje last van me darmen maar dat heb ik altijd wel. Ik voel niet echt kwaaltjes meer soms wat krampjes in me buik maar dat kunnen me darmen ook zijn ik voel altijd wel wat in me buik verder alleen gevoelige borsten. Dus het gaat nog goed :D o joh je bent al 20 weken wat gaat dat snel! Wat leuk! Ja ik denk dat ik er ook meer van kan genieten als ik wat verder ben. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Ik ben blij voor je dat je eindelijk goed zwanger bent! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina