Hallo meiden! Ik zit inmiddels in de 2e wachtweek...pfff spannend zeg! Vrijdag mag ik bloed laten prikken in het ziekenhuis. Vanochtend toch al stiekem testje gedaan, die van de kruitvat en die was positief. Ik heb zondag 8 juni 10.000 prygnyl gespoten, die zou er nu toch wel uit moeten zijn lijkt me of niet? Had niet verwacht dat ik mezelf zo gek zou maken van het wachten. Zijn er meer meiden die ook in spanning zitten? Vorige week wel heel erg het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Net of er een kurk opzat, die elk moment kon klappen kennen jullie dat gevoel? Maar het heeft nog niet doorgezet. Ik moet elke ochtend en elke avond 2 keer van die bolletjes gebruiken, dat kan de menstruatie natuurlijk ook tegenhouden. Ik hoor graag jullie ervarigen . Groeten Marit
Oh, ik kijk echt niet uit naar de wachtweken! Lijkt me dramatisch! Gelukkig heb ik nog even om me voor te bereiden, ik ben net begonnen met Decapeptyl. Ik duim voor je dat de test klopte!! Is dit je eerste poging?
Oh, dan zit je idd in het begin...spannend hoor . Voor mij is het de eerste ixci behandeling en ik moet zeggen dat het me tot nu toe is meegevallen. Heb geen enkele bijwerking gehad. Zelf zag ik enorm op tegen de punctie, maar ook die viel me 100% mee. Is dit ook jullie eerste behandeling?
Het is ook onze eerste keer. En hoewel ik nog maar 4 keer geprikt heb, heb ik ook nauwelijks last van bijwerkingen! Valt me tot zover dus heel erg mee!
Dat is spannend! Volgens mij is pregnyl wel uit je lijf nu. Weet niet hoe duidelijk streep was? Want anders pregnyl zo minimaal dat je geen donkere streep krijgt.(ik had 16-4pregnyl1000 en 1-5posi test toen om de dag in ochtend test gedaan gewoon omdat voor mezelf fijner voelde (en ik niet echt kon geloven gelukt was) en je zag streep ook wat oplopen) Ik heb die buikpijn ook gehad week na tp. En zie mijn banner bij mij bleek innesteling te zijn en voelde ook als aankomende menstrustie. Daarna nog aantal weken buikpijn gehad maar dit kwam omdat m'n eierstokken geen rust hebben gekregen na punctie omdat van tp zwanger raakte en daardoor eierstokken vergroot waren dus buikpijn is zoiezo niet gelijk slecht
Oe wat spannend! Pregnyl 10000 blijft max 14 dagen in je lichaam. Dus idd afhankelijk van hoe positief je testje al is, wordt het alleen maar spannender, maar dit lijkt mij best een goed teken hoor . Wanneer waag je weer een testje?
Spannend! Ik had ook pregnyl maar dan 5000 omdat wij nog 1 cryo hadden.. Maar had eerst witte test en nu clear blue ook zwanger 1-2 maaar verlies wel wat creme achtige afscheiding en dat was in maart bij m'n miskraam ook.. zo zenuwslopend. Morgen bloedprikken op dag 12..
Het liefste doe ik elke dag wel 3 keer een test hahaha. Ik denk dat ik of morgen of anders woensdag een test doe. Die van clear bleu geeft ook aan hoeveel weken je bent. Wat leuk te lezen, dat de meeste van jullie zwanger zijn geworden, dat is een hoop positiviteit voor de andere die nog bezig zijn!
@Tess, Spannend zeg zeker omdat je eerst een miskraam hebt gehad, dat lijkt me zo erg om mee te maken. Laat ons even weten hoe het is afgelopen. SUCCES!
Vanochtend toch maar weer een testje gedaan van clear bleu... Zwanger 1-2, dus zou het dan toch echt zo zijn?? Durf nog steeds niet blij te zijn. Ga nu braaf wachten tot vrijdag, dan horen we tenminsten hoe echt zit. pffffffff slopende dagen.
Helaas.. Zoals ik al dacht was het geen goed nieuws.. Het hcg hormoon was maar 10.. is al vroeg mis gegaan zeg maar.. Donderdag een gesprek en dan weer wachten tot sept ofzo 
nee wij hoeven niet lang meer te wachten, maar je zult zien hoe snel die maanden voorbij vliegen. Wij krijgen weer een zoon, zo blij mee! Hopelijk heb je een hele fijne zwangerschap en vrijdag een mooie bloedtest