ja hoor, het is gelukt... ben nu 5.5 halve week zwanger... merk verder niks alleen een branderige pijn in mn onderrug als ik ff sta.... We zijn superblij en hebben veel moeite om niks te zeggen teggen ouders en vrienden... willen t nog even voor ons zelf houden. Weet niet waarom, maar om 1 of andere reden hangt er toch een taboe op het direct vertellen dat je zwanger bent... tja, als t misgaat. Maar dat zou ik dan ook aan iedereen willen vertellen....
Wat een leuke reacties allemaal... tis mn eerste bericht hier en dan krijg ik zo'n ontvangst ... echt lief! ik geniet er zeker van... tis weer allemaal heel speciaal, hoop t wat meer te beleven dan de vorige keer. weet er eigenlijk niet veel meer van behalve dan die rotprikken die me weer te wachten staan straks. heb ooit longembolie gehad en moest daarom de vorige keer de laatste 4 weken van de zwangerschap en nog 2 of 3 maanden daarna elke dag mezelf een injectie geven om mn bloed op een laag stollingsgehalte te houden... gelukkig duurt dit nog wel even. Eerst genieten!
Van harte! Wij hebben het ook nog aan niemand verteld, we willen eerst een echo zien (voor alle zekerheid). Groetjes!
Gefeliciteerd! Wij hebben het ook gelijk aan directe familieleden verteld. Vertrouw op je lichaam, als je je er goed bij voelt, zit het meestal ook wel goed Geniet ervan!
Gefeliciteerd meid! Wij hebben het wel aan familie en naaste vrienden verteld. Toch fijn hoor als je het gezegd hebt hahaha. Geniet ervan! Liefss