Ik ben zwanger!! Na wat super vage klachten vorige week, lichtelijk misselijk tijdens het koken smorgens.. Duizelig.. Werd ik gisteren ineens weer snotterig.. Dus ik dacht.. Daar komt weer een griepje aan. Dit was de 2e ronde voor ons 2e wondertje... Vorige maand was ik er zo mee Bezig, 2 clearbleu testen verprust.. Dus heb ik vorige week eerst bij de action een doosje met 2 testen gekocht. Maar omdat ik daar verschillende dingen over gelezen had, kon ik na de positieve action test.. Het nog niet echt geloven en besloot de clearbleu test open te maken. Morgen zou ik ongesteld moeten worden, maar ik Kon echt niet meer wachten! De zwangerschap van mijn dochter is niet zo fijn verlopen, veel bloedingen en onzekerheid.. Mijn buurvrouw heeft pas nog een miskraam gehad. Ik zo super bang, en vind het allemaal zo spannend.. Hopen op een voorspoedige zwangerschap.
Hartstikke duidelijk hoor, gefeliciteerd! En als die actiontest niet zou kloppen, dan moesten ze m uit de handel halen. Met zo'n superdikke streep mag je er toch vanuit gaan dat je echt zwanger bent!
Bedankt allemaal.. Erg blij maar kan het nog niet bevatten. Ik vind het zo eng allemaal.. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Niet iedere vrouw heeft dat maar ik heb bij 2 van de 4 zwangerschappen bloed verlies gehad tot week 10 en ze lopen beide hier rond, helaas kan t ook weinig goeds gaan betekenen, het is heel vervelend maar je zal moeten afwachten... succes meis
Gefeliciteerd! Oud bloed kan komen door de innesteling. Zolang je geen helder bloedverlies hebt en buikkrampen hoeft het niks te betekenen, maar bij onzekerheid mag je altijd de verloskundige bellen.
Ik heb het gisteren echt heel licht minimaal gehad. Vandaag (nog niets) ik heb bij mijn dochter ook 2x een bloeding gehad en bleek niets aan de hand te zijn. Ik kan de weken wel weg kijken.. 13 maart intake bij de vk en de week erna een echo. Duurt zo lang allemaal!! 😭
Gefeliciteerd! Ik snap je helemaal. Dit is m'n eerste zwangerschap en ik ben ook erg bang. Mijn eerste afspraak voor een echo is over 3 weken. Wachten duurt inderdaad lang Maar het is even niet anders. Laten we gewoon genieten dat er zwanger zijn ))
Gefeliciteerd!!!! Ik heb ook na een paar miskramen sinds eergisteren positieve testen. Mijn nod is zondag dus spannend