Ben dus zoals jullie weten bezig met IVF/ICSI. Spuit nu decapetyl en Gonal-f. Maandag(5 febr) is me 1e follikelmeting. Dan horen we hoe het verdergaat. Nu vroeg ik me af hoe groot de kans is dat er geen bevruchting plaatsvindt? Weet iemand dit misschien? Wie heeft dit meegemaakt? Zoals jullie weten heeft me vent slecht zaad, dus.... Groetjes Marjo
Bedankt meis voor je reactie! Was iets wat me gewoon heel erg bezighoudt momenteel. Ik heb al een dochter, maar van me ventje weet ik dus helemaal niet of het uberhaupt kan!Dus.... Hoe gaat het nu met jou meis? Leef echt met je mee! Groetjes en suc6 verder! Marjo
Ik weet het ook niet, maar ik hoop dat de kans voor jullie heeeeeel groot is! Duim voor je meis Veel liefs
Hoi Muuske, volgens mij valt daar helemaal niks over te zeggen. In principe heb je maar één zaadje nodig. Dus al heb je 200.000 zaadjes of 2 miljoen, je hebt er maar één nodig. Dat wordt afwachten meid. Ik ben wel heel benieuwd, want ook voor ons wordt dit de eerste keer. Ben al benieuwd hoeveel eicellen er geoogst gaan worden. Het zijn spannende tijden meid. In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen, maadag. Laat je weten hoe het gegaan is?