Hallo allemaal... Ik zit normaal op n andere topic. Maar wou ook even melden dat ik wéér zwanger ben. Ik heb nl n... * zoon, 9 jr oud * zoon, 6 jr oud (was van n 2ling, MAAR andere kindje is met 11,6 wkn zw.schap overleden.. is heel de zw.schap blijven zitten) * dochter, 5 jr oud * vroege miskraam, +/- 10 wkn * curretage nadat geconstateerd werd dat ik n leeg huisje had, 15,3 dgn Hopelijk mag ik nu onbezorgd zwanger zijn. Ik mag a.s. dinsdag al n echo laten maken bij de vk (die vk ken ik heel goed en heeft mij uitgenodigd om mijn onzekerheid weg te nemen). Donderdag a.s. heb ik 1ste gesprek in zkh. Als alles goed is en blijft gaan dan ga ik mn laatste mooiste zw.schap tegemoet. Mijn laatste zw.schap had ik n positest op 14 juni en uitgerekend op 20 febr dit jaar. Nu positest op 10 juni en uitgerekend op 17 febr volgend jaar hahahaha mooi he
Oeps... SORRY ook GEFELICITEERD met je zwangerschap. Trouwens iedereen die hier zwanger is! Wat stom van mij om dat niet meteen te doen!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Spannend hoor 1, 2 of misschien zelfs 3 kindjes Haha! Liefs, Hanneke!