Ik ben nu net het tweede trimester in gegaan en ik.was hiervoor al moe. Maar het is nu nog heftiger. Net even op bed gelegen. Dacht dat het tweede trimester juist beter zou gaan qua vermoeidheid, maar niet dus. Meer vrouwen die hier last van hebben?
Het tweede trimester is niet meteen makkelijker op de dag dat je uit het eerste trimester bent he Het is een proces. Ik had het hoogtepunt van misselijkheid ook pas rond 13/14 weken. Terwijl het rond 12 weken 'beter zou moeten gaan'. Ik ben nu 23 weken zwanger en nog steeds af en toe total loss. Elk lichaam is anders, elke zwangerschap is anders... Wie weet blijf je 40 weken moe... wie weet gaat het volgende week beter, misschien heb je een ijzertekort... kan allemaal.
Het is hier minder heftig dan het eerste trimester, maar nog steeds heftig genoeg dat ik straks telefonisch contact heb met mijn leidinggevende over deels ziekmelden. Ik red mijn werkdagen van 8 uur gewoon niet. Deed ik voorheen ook al niet, maar had verwacht dat het echt inmiddels wel eens wat beter zou moeten zijn
Bij mijn oudste 2 was de vermoeidheid idd over aan het eind van het eerste trimester/begin van tweede trimester. Deze keer eerste trimester moe, maar niks vergeleken met het tweede trimester! Niet vooruit te branden! Pas vanaf het derde trimester heb ik weer energie. Ligt denk ik aan 2 kids die rondlopen, waarvan de jongste nog niet geheel zelfstandig. Daarnaast corona periode met alleen maar thuiswerken en dat balanceren net huishouden, tijdje juf spelen en zorg voor de kids. En de warmte van de afgelopen tijden helpen natuurlijk ook niet mee voor je energie.
Hier ook niet volgens het boekje. Moeheid werd pas minder aan het eind van tweede trimester. Misselijkheid duurde ook tot de 4e maand, dus soms loopt het net ff anders. Ik baalde er wel van, maar de vk zei me gewoon mijn verwachtingen bij te stellen en te accepteren dat ik nu eenmaal niet alles kon wat ik wilde, zeker niet met 3 kindjes en corona perikelen. Dat scheelde wel, ik bekijk het nu maar per dag
Zo vervelend die vermoeidheid.. Eerste trimester verschrikkelijk veel last van gehad en toen ging het na 13 weken beter. Dat was van korte duur, ik heb me een week of 2 weer energiek mogen voelen. Nu sinds 3 dagen is de vermoeidheid in alle hevigheid weer terug en kan ik niks anders dan slapen. Bah.
Had gehoopt idd dat mijn ver.oeidheid minder zou worden in t 2de trimester.... nou niks is minder waar helaas. Heb t idee dat het alleen maar heftiger word. Nou word dit ons 2de. En hebben we een behoorlijk drukke dochter die best wel heel veel aandacht vraagt. Dat vergt natuurlijk nu meer van je dan normaal. Maar oooh wat zou ik gewoon eens een x heerlijk lang uit willen slapen.
Hier nog steeds enorm moe Maar ook wel veel andere dingen die mee spelen waardoor ik gewoon energie loos ben Volgende week scholen beginnen hoop wat meer energie krijg