Hoi! Ik ben heel even benieuwd naar ervaringen. Onze kleine is de hele dag aardig druk in mn buik. Wie had dat ook en hoe was de baby na de geboorte? Ook druk of?
Drukke baby in de buik, buiten de buik super rustig kind.. bij beide zwangerschappen. Zegt dus niets hihi!
Mijn oudste was superdruk in mn buik en ook een superdrukke baby mega drukke dreumes en peuter en hij is nu bijna kleuter en ietsje rustiger inmiddels. Mn jongste was veel minder druk in mn buik, was ook een wat rustigere baby maar nu een erg actieve peuter
Oudste druk erin en druk eruit, jongste rustig erin en als klein babytje rustig, vanaf 6mnd heel druk
Ik hoorde: druk erin is rustig eruit en andersom. Nou nee hoor mijn zoon stuiterde als een malle in mn buik, en nu nog steeds. Hij zit geen seconde stil en zelfs in zn slaap wiebelt hij alle kanten op. Dus hier was beide druk
Mijn oudste was een slaapkop in mijn buik. Ik heb regelmatig aan de scan gehangen. En dat was hij daarna ook een paar jaar. De jongste stuiterde de hele dag en nacht in mijn buik. Die sliep de eerste jaren weinig. Qua ritme deden ze wel een patroon op in de buik. Maar inmiddels zijn ze even druk.
Ja, mijn zoontje was mega druk in buik en nu Nog steeds. Als je m op schoot neemt dan beweegt ie alle kanten Haha. Wel schattig!
Hier was ze mega druk in de buik en nu als bijna 3 jarige zit ze echt geen seconde stil. En d’r mondje ook niet
Bij de eerste een drukke buik baby en daarna een stuiterbal kind (nog steeds hahaha) Bij de tweede nog drukkere buik baby nu een suuuuuuper tevreden rustig ventje
Hier precies hetzelfde, ook bij beide zwangerschappen een drukke baby in de buik maar rustig er buiten
M'n zoon was heel druk in de buik. Kon ook geen enkel ritme ontdekken van wakker of slaap echt constant bewegelijk. Altijd al een druk/bewegelijk kind geweest en een erg slechte, onrustige slaper. Deze baby is veel rustiger en heeft in m'n buik echt een ritme dus heb goede hoop