Hoi meiden, wie kan mijn onzekerheid even wegnemen??? Ik was gister laat naar bed gegaan.. en irriteerde me dood aan onze kat. die bleef maar mauwen... uiteindelijk heb ik haar een kamer gezet met eten drinken en de bak.. maar ik was zoo geirriteerd dat ik echt ff mezelf tot de orde moest roepen om weer rustig te worden. Het was inmiddels bijna 1 uur en ik had nog steeds niet geslapen....:x nu werd ik vannochtend wakker met wat lichte buikpijn... daarna zag ik onder de douche .. toen ik met mijn vinger voelde.. ja sorry... een heeeel klein rood blaasje echt heel klein.. daarna wat licht roze vloed.. ben zooo bang dat dit weer mis gaat,,,,,, wie heeft hier ervaring mee? Wie kan me ff helpen? Mijn vriend zeg t dan nog doodleuk.. ja had je de kat maar eerder weg moeten doen in haar kamertje.., ja leuke dooddoener..
Hoi Brig22, Ik kan me je onzekerheid helemaal voorstellen, maar een lichte buikpijn en wat lichtroze vloed hoeft zeker niet te betekenen dat het mis gaat. Uit mijn eigen ervaring kan ik je vertellen dat je bij een miskraam hele scherpe krampen hebt, met helderrood bloedverlies. Zolang dat nog niet het geval is, is er in principe nog niets aan de hand. Toch denk ik dat je er misschien goed aan doet om even de vk te bellen, ik denk namelijk dat je alleen op die manier wat geruststelling kunt krijgen. Veel sterkte, en probeer toch een beetje rustig te blijven.
Hoi Bedankt voor je reactie! Ik heb em al gebeled.. ook hij zegt wacht even af... maar alsik wil kan ik een echocentrum bellen (eind van deze week ) voor eventueel inwendig onderzoek.. volgende week zou ik de eerste echo hebben.... dus dan kan ik net zo goed afwachten natuurlijk wie heeft er ervaring mee en liep t goed of slecht af