Hallo, Ik heb een vraag. Soms als ik zit/lig voel ik ineens boven in mijn buik een enorme druk. Ook komt er dan echt een bolling op die plek en voelt heel vaag. Wanneer ik erop druk, verdwijnt het weer. Ik denk zelf dat het de baby is, die dan helemaal naar boven schuift. Maar ik lees ook vanalles over harde buiken. Wat ik lees, lijkt dit er wel op... Ik twijfel nu: is het de baby of zijn het harde buiken??? Bedankt!!!!!!
Kan allebei. Ik denk zelf dat het de baby is. Misschien draait hij./zij zich, dat voelt soms ook heel vaag. Maar ja, ik weet natuurlijk niet wat jij precies voelt. Een harde buik krijg ik nl juist bij te lang staan/lopen. En niet bij liggen en zitten.
Nou, t maakt bij mij niet uit of ik zit, lig of loop, harde buiken komen gewoon. Mijn eerste harde buik was met 15wk toen ik in bed lag. Als je buik zo hard word5 als een voetbal, dan heb je een harde buik.
Ik denk dat je je kleine voelt.Kheb het zelf ook regelmatig dat ik s'avonds in bed lig en ineens een hele bolling voel. In het begin schrok ik er zelfs een beetje van.Het staat ook zo strak dan en naar mijn idee voel je goed dat de baby langs je huid beweegt.
Ik heb het ook, volgens mij is het idd de baby. Vorige week lag hij zelfs zo dicht tegen de bovenkant dat we hem allebei zagen bewegen. Soms als ik op het bolletje druk krijg ik meteen een 'trap' als dank
ik denk ook dat je ukkie dan lekker met z'n billen of rug tegen je buik gedraaid zit. Bij een harde buik, is écht je gehele buik hard.
heey bedankt voor alle reacties... denk ook dat het de beeb is, hij heeft alleen voorkeur voor dat ene hoekje steeds...en als ik inderdaad mijn hand erop leg, gaat ie er snel vandoor!! Echt een bizarrrr gevoel vind ik het!! Mara: Jaa, grappig, dezelfde dag uitgerekend!! hehe!! babyke, wat jij beschrijft is precies wat ik bedoel. Heb er van de week ook geprobeerd foto van te maken. denk dat ik dan niet echt last heb van harde buiken. Krijg het soms wel even heel benauwd, en voel dan een soort kramp, maar dat is met drie keer zuchten weg.