Wij zijn ongeveer even ver en jij heb ook verder niet veel symptonen he? Ik heb alleen nog 's avonds wat ongipijn (eerst hele dag vlagen) en wat gevoelige tepels . Ik kan dus bijna niet geloven dat ik zwanger ben. En jij?
is heel herkenbaar damens jad ik ook in het beging ik werd er gewoon gek van dat ik het zo koud had wat bij mij hielp was om wat te eten iets zoets dat hielp goed bij mij maar dat ik nu verder ben heb ik er gelukig geen last meer van dus nog ff door bijten wie weet is het straks ook bij jullie over nu is het idd de hitten en niet aleen van het warmeweer
Hoi ik krijg het ook vooral savond koud en dan na het eten! Lekker gegeten boel opgeruimd en brr kippelvel en de bibbers. Het duurt dan ook wel ff voorik weer warm ben Groetjes Danielle
was het maar zo'n feest dat ik het koud heb. Ik heb het echt de hele dat loei heet! Als ik even op de fiets ergens heen ga, al is het maar 10 minuten fietsen, dan voel ik me gewoon van top tot teen helemaal nat van de zweet. Echt niet normaal meer! Zeker 's ochtends als ik op sta, wordt ik echt badend in het zweet wakker..
ik kom gek van de warmte sta er mee op en ga er mee gaan slapen ik ben precies een oven die overwarm is