1e ronde clomid spannend!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kris2012, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris2012

Kris2012 Lid

15 okt 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die nu ook in spanning zitten en het leuk vinden om elkaars verhaal te delen?

Vrijdag hebben we een echo gehad en toen zaten er 3 eitjes van 12 mm aan de linkerkant. Als deze alle 3 verder zouden rijpen moesten we deze ronde overslaan. Gister terug geweest en er zitten nu 2 eitjes van 19 mm en wat kleintjes maar die doen niet mee.
    Dus we mogen aan de slag, heel spannend allemaal!!
    Vrijdag mag ik weer terug om te kijken of de eitjes echt gesprongen zijn.

Groetjes

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Je bent me een paar weken voor, ik zou normaal vanavond voor het eerst beginnen met Clomid. Heb nog wel een vraagje en moet misschien deze ronde (nu al!) overslaan, mijn lijf is me nl. voor de gek aan het houden (mogelijk door ziekenhuisdieet dus). Ik hoop in elk geval dat je IUI mag doorgaan.

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Kris, hoe is je ronde geweest? Je moet stilaan rond test-tijd zitten nu als het allemaal is doorgegaan.

4. Kris2012

Kris2012 Lid

15 okt 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, lief dat je het vraagt. Vanmorgen een negatieve test gehad en uur later ongesteld helaas :( op naar de volgende poging. Ik had een progesteron van dik in de 100 en allerlei kwaaltjes maar dat zal wel door het hoge progesteron zijn. Hoe is het bij jou?

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Morgen inseminatie. Vandaag pregnyl gezet dus ik kan ook pas over 2 weken testen. Er zit 1 follikel van 17 mm, precies goed dus. :)

Deel Deze Pagina