Hoi iedereen ik ben nu 14 weekjes zwanger en heb vandaag al de hele dag een beetje kriebelende steekjes bij mijn schaambeen. Niet pijnlijk maar je voelt het wel en het kriebeld ook, beetje moeilijk om uit te leggen. Ik maak me er geen zorgen over maar vroeg me af of meer meiden dit hebben? is dit bandenpijn of het rekken van mijn baarmoeder? groetjes
Nou ik heb dat ook maar ik ben (als het goed is pas) 5 weken zwanger wat ik begrepen heb is het door het oprekken/groeien van de baarmoeder.
met 4/5 weken heb ik dat inderdaad ook gehad, maar daarna helemaal niet meer. zal inderdaad wel iets met het uitrekken te maken hebben denk ik
Ja inderdaad zo voelde het bij mij ook toen ik de baby voor het eerst dacht te voelen. Zal vast en zeker erbij horen, nu voel ik dat alleen dan veel duidelijker maar daar weet ik nu wel het antwoord op wat ik nu voel dat is het handje dat elke keer boven het hoofdje komt en dan gaat wriemelen aan de baarmoeder. Dit hebben we nu 3 of 4x gezien op de echo heel leuk gezicht zal straks ook een enorme wriemelaar worden denk ik.
wat lijkt me dat heerlijk als je elke keer reactie krijgt van je baby ! ik kan niet wachten. denk zelf niet dat die steekjes beweging is, want het steekt meer dan dat het kriebelt, maar vandaag alweer de hele dag niet gehad, dus het zal er wel bij horen.