Er niet uit komen

Discussion in 'Zwangerschap' started by roandyja, May 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roandyja

roandyja Lid

Nov 25, 2010
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer mensen die echt niet uit de naam komen...?
    Voor een jongen hadden we heel snel een naam, maar voor een meisje komen we er gewoon echt niet uit...
    Heel internet al zo´n beetje afgezocht maar nog steeds niet DE naam gevonden...
    En als jullie dit hebben/hadden, zijn jullie er wel uitgekomen? Ben zo bang dat ik straks geen naam heb...

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier was het precies andersom. Wij wisten echt geen jongensnaam. Wel een lijstje gemaakt toen ik met de pil gestopt was en iedere keer als we een naam tegenkwamen waarvan we dachten die is leuk, dan schreven we die op Voor een meid hadden we meerdere namen die we mooi vonden, twee sprongen er echt uit.
    Inmiddels weten we wat we gaan krijgen en zijn we gelukkig ook uit de naam. Die veranderen we lekker niet meer!

Weten jullie wat jullie krijgen of is het een verrassing? Dat kan het er makkelijker op maken, of niet natuurlijk!

3. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Haha blij dit te lezen!!

Bij ons eerste zoontje hadden we 1 naam en dat werd m ook. Nu hebben we niks:(. Krijgen nog een zoontje, maar vinden geen jongensnaam leuk!! Vraag me echt af of dat nog wel gaat gebeuren!!
    Lastig hè!? Ik heb zelfs al allemaal lijsten uit andere landen bekeken:$!!

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Wij zijn er ook nog steeds niet uit.. :(

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Je kindje draagt de naam ook voor de rest van zijn/haar leven. Dus het is gewoon niet makkelijk! Hoop voor jullie dat jullie toch nog een mooie naam gaan vinden voor de bevalling!

6. roandyja

roandyja Lid

Nov 25, 2010
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie wat jullie krijgen of is het een verrassing? Dat kan het er makkelijker op maken, of niet natuurlijk![/QUOTE]

Nee, wij willen niet weten wat we krijgen, dus hebben ook echt 2 namen nodig...
    En wat je zegt, het is voor de rest van hun leven dus je kiest niet zomaar wat uit.
    Maar we gaan gewoon door moet zoeken en hopen op de perfecte naam!

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier andersom, jongensnaam daar twijfelen we nog over...soms vinden we wat leuks en dan een paar dagen later is het toch weer niet zo leuk als we eerder vonden! irritant :)

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

Feb 24, 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier precies zo, we hadden al vrij snel een meisjes naam maar nog geen jongensnaam. We hebben het wat laten rusten en gaan binnenkort weer naar namen kijken. We hebben het tevens nog wel even aan tijd, maar het gaat snel genoeg.

Tevens weten wij nog niet of we het wel willen weten.

9. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Hier ook, we konden echt niks bedenken hebben alle sites wel 100x gezien... Ik dacht serieus datvwe tijdens de bevalling nog geen naam zouden hebben!
    Uiteindelijk is het ons toch gelukt (week 34/35 ergens)

10. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Nou, hier nog steeds niet 100% uit over de naam..

11. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel wisten we meisjesnaam al vanaf het begin, jongensnaam pas met 36weken.
    En nu hebben we ook nog geen naam, zelfs niet voor meisje

12. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    wij weten ook echt geen jongensnaam. De meisjesnaam was zowel bij onze dochter als bij deze zwangerschap zó bedacht. Maar die jongensnaam... :(.
    Het is zelfs zo erg dat ik heel hard hoop dat we weer een meisje krijgen, om maar niet met dat namenprobleem te zitten.

13. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier een tweeling op komst. Hopelijk is het voor de namen een jongen en een meisje, want daar hebben we namen voor. Twee jongens- of meisjesnamen gaat nog lastig worden. Over drie weken weten we hopelijk meer.

14. diem

diem Actief lid

Oct 26, 2008
    203
    2
    18
    Female
    Wij komen ook niet uit de jongensnaam... We weten niet wat het wordt, een meisjesnaam hebben wel wel (we zouden nog wel drie meiden kunnen krijgen qua namen ;) maar voor een jongen echt geen idee...
    Nou ja ik heb wel een leuke naam in mijn hoofd, maar die vindt mijn man niet leuk. Ik ben zo bang dat we straks een naam hebben die we niet echt leuk vinden, of dat we er tijdens de bevalling nog niet uit zijn.... Hebben jullie nog leuke websites waar jullie inspiratie opdoen? Ik denk dat ik alle websites al zo'n beetje heb gezien, maar wie weet heb ik nog wat gemist

Share This Page