Ik ben nu zwanger van mijn 2e. Ik weet niet hoever ik ben; ik krijg 2 januari termijnbepalingsecho, maar er is één ding wat ik heel vreemd vind. Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik in begin heel wat last gehad van bandenpijn, maar ik heb nu helemaal nergens last van. Zijn er meer die dit gehad hebben bij de 2e zwangerschap? Hoop op reacties, want maak me toch een beetje druk... Liefs Susy
Hallo susy, Maak je geen zorgen hoor! Ik had bij mijn 1ste zwangerschap in het begin ook juist veel last van bandenpijn... Nu ben ik zwanger van de 2de en had ik het in begin ook helemaal niet... Misschien omdat je buik al een keer flink opgerekt is geweest dat je er daarom in het begin nog niks van voelt! Ik ben nu 20 weken geweest en heb al enkele weken veel alst van mijn buik en rug... Erger dan de 1ste keer rond deze tijd! Vk zei dat een 2de zwangerschap zwaarder is meestal en het daardoor komt! Geniet er nog van dat je het nu niet hebt! Wie weet is het straks anders al hoop ik voor je dat het mee zal vallen Enne gefeliciteerd met je zwangerschap!