hallo, Ik ben nu 15 weken, en er is nog helemaal niks te zien... mensen vragen mij steeds of ik wel genoeg eet en zorg dat het kindje kan groeien enzo... ze kijken mij aan of ik iets fout doe... maar ik eet goed en gezond.. maar mijn buik is nog precies zoals ie altijd al geweest is... is dit normaal?
oh gelukkig... want ik hoor van alle kanten dat zoveel mensen met 15 weken al echt zichtbaar zwanger waren... vandaar mijn zorgen
Mijn buikje kwam ook pas laat op gang, lekker van genieten, je past alles nog nu! Ik heb geen zwangerschapskleding hoeven te kopen!
Het kan best hoor al is het voo rjezelf misschien niet zo leuk. Als je zwanger bent wil je naturlijk graag je buik laten zien. Maargoed id ekomt vast vanzelf hoor!
Ja hoor. Eerste keer zag je het bij mij met 21/22 weken pas, tweede keer rond 17 of 18 weken. Het verschilt echt zo per vrouw, en het komt echt nog wel hoor!
Ja ik ben 14 weken zwanger ,, En was ook erg bang enzo je ziet bij mij ook nog niks .. Maarja iedereen is anders inderdaad ,, Ben benieuwd wil wel al een klein buikie hoor
Haha grappig, ik had 2 weken terug dezelfde forum geplaats. Mijn vk zei vanaf 20 weken, dus nog ff volhouden dames...ik ben nu 18 weken en is nu een klein beetje te zien, maar als je zegt dat ik te veel gegeten heb geloof je het ook en verschilt echt per persoon en per zwangerschap...succes en iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en uiteraard alvast fijne kerstdagen toegewenst!
Hte is ook nooit goed. ik had al een behoorlijke buik met 15 weken en toen zie iedereen: ohoh wat een grote buik, is dat wel goed? Meis, mensen kicken erop om er opmerkingen over te maken. Er is niks mis met de grootte van jouw buik, jij doet niks verkeerd en je kindje maakt het vast goed.
Zeker niet druk om maken. Ik kreeg ook de hele tijd te horen dat mijn buik zo klein was. Zelfs met 32 weken zagen de mensen het nog niet als ze niet heel goed keken. Mijn zoontje woog 10 pond bij zijn geboorte, dus het zegt echt helemaal niks!
Bij mij zag je het ook pas heel laat. Toen ik helemaal op het eind liep zei iemand nog tegen mij: goh, wat leuk, ik wist helemaal niet dat je zwanger was.
bij mij begon het ook pas na de 20 wkn een dikke buik te worden hoor.. en met 14 weken had ik een klein buikje waarvan de meesten dachten dat ik teveel gegeten had..
De een heeft het wel de ander niet. Ik heb bijna net zo dikke buik met 17 weken als mijn vriendin met bijna 22 weken.
Irritant hoor zulke mensen, je word daar heel onzeker van. Bij mij was er met 15 weken ook echt nog niet veel te zien hoor. Dus gewoon goed voor jezelf zorgen, de een heeft nou eenmaal een grotere buik dan de ander.
ik moet zeggen dat sinds drie weken pas een klein buikje begin te krijgen. mensen kijken me ook aan van huh 4 maanden en nog zo klein,moet je niets van aan trekken hoor ik eet gezond(kon ik voor de zwangerschap niet zeggen) ben nu 3 kilo aangekomen nu pas begin je het een beetje te zien geniet ervan,de laatste maanden zal het zich wel inhalen wat er niet aankomt hoeft er ook niet af toch?
Bij mij is er ook nog steeds niks te zien, maar neem aan dat het nog wel komt, zou het wel leuk vinden om te gaan showen met mijn zwangerschap!
Is helemaal niet erg hoor. Bij mij zag je ook niets, ja wat opgezette darmenwerk, maar dat kon net zo goed iets teveel eten zijn geweest. Heb met 17,5 week groeispurten gehad en heb nu wel duidelijk een buik. Toch is het niets om van te schrikken hoor : P. Duidelijk een zwangerschapsbuik, maar alsnog erg bescheiden (vind ik dan : P)