2e zwangerschap heel anders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMel88, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Poeh zeg wat valt dat even tegen hihi. Bij mijn zoontje echt bijna nergens last van gehad en eigenlijk een super zwangerschap gehad ondanks het verhuizen rond 32 weken haha. Maar nu ow man voel me contstant misselijk, ben al moe als ik uit bed kom en voel me dus bij alles wat ik doe ontzettend ziek worden. Ook mn darmen en msag zijn gewoon totaal overstuur. Voel me heel schuldig naar mn zoontje en.man toe, maar het lukt me gewoon echt niet. Ben pas 8 weken onderweg dus hoop dat rond de 3 maanden grens het magisch over is haha. Nog meer dames de ervaring dat de 2e zwangerschap zwaarder is?

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Yes, erg herkenbaar. Gelukkig ging t stukken beter na 3 maanden. Succes!!!

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    hier was 2 beter dan 1, maar nu met de derde.... bleh, wou dat ik in bed kon blijven. (verloopt weer totaal anders en 1 en 2 waren al zo verschillend)

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Gelukkig heel normaal dus haha. Iedereen roept nu ow dan word dit een meisje. Dan zeg ik tja dat zullen we pas weten bij de bevalling haha.

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    hier nu nog gelijk. Alleen lijkt de misselijkheid erger dan bij mijn zoon.
    Wat ik nu zwaarder vind is dat ik de zorg van een dreumes van bijna 19 maanden erbij heb. Dat is pittig.
    Kon ik bij mijn vorige zwangerschap na het werk nog op de bank ploffen, nu is er een klein mannetje wat aandacht wilt.

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Dat vind ik ook best pittig ja en mijn zoontje is al een stukje ouder. Vind het ook erg dat ik nu dus niet met hem even naar buiten kan als het zonnetje schijnt ofzo. Word daar zo misselijk van.

7. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Haha kben nu 10 weken en gaat al beter dus ik duim voor je!

8. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik had de eerste zwangerschap nergens last van, de tweede wel iets meer maar niet overdreven en nu ben ik zo ontzettend beroerd geweest weken lang tot medicijnen aan toe. Met 11 weken was het wel over dus hoop dat dat voor jou ook zo is.

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ik was in het begin ook ontzettend moe. Dat verdween na 15 weken. Tot 13 weken misselijk geweest. Bij mijn zoontje was ik alleen misselijk. Fijne zwangerschap verder!

10. Ariane

Ariane Actief lid

24 jun 2010
    108
    0
    0
    Bij bij ook een totaal andere zwangerschap nu dan bij mijn zoontje. De eerste keer niet één keer over hoeven geven en naast een beetje vermoeidheid echt nérgens last van gehad.

Deze zwangerschap vanaf 5 weken hondsberoerd geweest! Wist niet waar ik het zoeken moest qua misselijkheid en overgeven... Gelukkig hielp de Emesafene hier wel goed. Inmiddels 13 weken zwanger en voel me stukken beter! Dus er is hoop :)

Sterkte!

11. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier ook de 2e zwaarder dan de eerste. Helaas is dat nog steeds zo... Alles was net even wat erger dan vorige keer: nu wel misselijk (vorige keer helemaal niet), meer hoofdpijn, moeier en al eerder slechter slapen. Wat nu wel minder erg is: ik ben minder aangekomen waardoor ik wat mobieler ben voor mijn gevoel en minder last van bandenpijn.

Deel Deze Pagina