slecht slapen..

Discussion in 'Zwangerschap' started by chiset81, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chiset81

chiset81 Actief lid

Mar 28, 2011
    128
    0
    0
    Ongetwijfeld ben ik niet de enige die slecht slaapt en zich een ongeluk naar de wc sjouwt.
    Wat voor handige tips zijn er om toch eens lekker te kunnen slapen?
    Mn vk zei dat ik gerust 2 paracetamol kon nemen.
    Wie doet dit ook?
    Ben bijna alle nachten wel 5x uit bed en ben echt doodop dus vanavond maar eens proberen.

2. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Bij mij beginnen de nachten ook flink op te breken. Al ruim een week slaap ik erg slecht. Op de dagen dat ik werk betekent het vooral: al heel vroeg naar bed, want ik val 's avonds bijna om van vermoeidheid. Op de dagen dat ik vrij ben doe ik, als het nodig is, een middagslaapje aan het begin van de middag.

Verder slaap ik soms met een klein kussen, soms met een voedingskussen (beide ter ondersteuning van mijn buik), soms ben ik alles zat en gooi ik het allemaal uit bed. En plassen... daar kom ik niet onderuit, helaas.

Paracetamol gebruik ik alleen als ik vanwege rugpijn niet kan slapen.

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paracetamol werkt toch pijnstillend en niet als slaapmiddel ofzo?
    Ik kan je eigenlijk alleen adviseren om op bed te blijven liggen met je ogen dicht, dan rust je nog wat. Ik heb een meditatie app met een muziekje en een kalmerende stem en daar luister ik nog wel eens naar.

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Pak ook overdag zoveel mogelijk je rust. Verder moet je het hebben van de af en toe goede nacht.

5. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat het helemaal erg is als je het einde nadert. Ik ben er vannacht ook uit gemoeten om te plassen, te eten en te zitten (vanwege bekkenpijn). Ik kan er heel slecht tegen om weinig te slapen, dus slaap ik in de middag toch wat bij.

Hier helpt een warme douche goed en tja, eerlijk: een orgasme helpt ook om goed te slapen.

De meditatie app vind ik trouwens een goede tip, ik ga vannacht het bed in met telefoon en oordopjes!

Share This Page