Hier was het bij mijn zoontje al vrij snel te zien, maar bij mijn dochter helemaal! Had denk ik met 6 weken echt al een opgeblazen buikje. Oma had het zelfs nog eerder in de gaten dan wij haha.
1e keer met 12wk kreeg ik zichtbare buik 2e keer met 8 wk 3e keer met 4 weken. Ben nu 19wk en heb enorme buik van 6/7mnd. Keizersnede 1e en 3e zwangerschap was 4mnd later na de bevalling 2e.
Ik ben zwanger van mijn 4e kindje en had met 6 week al een buikje. Ik ben nu bijna 11 week zwanger en je kan het goed zien. Hoe meer kids, hoe sneller je een buik bij mij ziet. Buikspieren zijn niet zo sterk meer.
Hier was het ook veel sneller zichtbaar. Bij mijn eerste begon ik met 16 weken een buikje te krijgen en nu had ik bij 8 weken een buikje en met 12 weken zaten mijn gewone broeken echt niet meer fijn.
Gelukkig ben ik dus niet de enige, hier ook al elastiekje bij de knoop. vanmiddag dus ook maar broeken besteld. Wil wel een beetje confort natuurlijk. Zal snel ook beginnen met de buikfotos ook weer leuk om het verloop te volgen.
Dank je! Ja, toch wel gek genoeg. Mijn man heeft het vanaf het begin gezegd maar ik had het echt niet verwacht!! Moet ook nog even bezinken 😄
Gefeliciteerd! Hier bekruipt mij het gevoel ook dat ik zwanger ben van een tweeling. Komt niet in onze familie voor maar ik pas mijn broeken nu al niet meer (ben 4+3) onwijs opgezette darmen volgens mij. Zo snel een dikkere buik is toch niet normaal....Bij de eerste duurde het veeeel langer voordat je het kon zien. Ik ben klein/tenger..
Hier nu 10 weken zwanger. Bij onze dochter heb ik toen al zwangerschapsbroeken gekocht omdat mijn kleding niet lekker zat. Nu heb ik dat nog niet. Soms 's avonds dat ik mijn knoop open doe. Ik herken het dus niet, dat je buik veel sneller groeit. 4/5 weken is ook wel erg snel! Dat zijn darmen neem ik aan (en buikspieren misschien die wat sneller mee buigen, niet dat mijn buikspieren sterk zijn ofzo hoor). Ben wel blij dat het hier niet zo snel gaat, wil het nog even 2/3 weekjes voor me houden.
Ik wil het ook nog voor me houden, het liefst gewoon tot de goede echo met 10/11 weken maar als ik nu naar mezelf kijk gaat dat nooit lukken denk ik. Heb vandaag maar een ietwat wijder jurkje aangetrokken en je kunt gewoon een bolletje/buik zien die ik bij de eerste pas had met 20 weken. Ik vind het wel een beetje vreemd maar we moeten maar afwachten. Ik wil het nog zo graag verborgen houden....
Hier ook bij mijn zoon tot 13 weken redelijk onzichtbaar uiteindelijk wel groot vlak voor bevalling maar nu nog maar 8 weken 1ste broek die niet meer past en 1ste vragen gehad ik geef eerlijk antwoord als ze het vragen begin er niet zelf over.
Denk echt dat het per persoon verschillend is en ook misschien wel afhankelijk van hoeveel tijd er tussen de zwangerschappen zit. Hier is 't mijn tweede zwangerschap en ga straks wk 18 aantikken maar voor een buitenstaander is er nog helemaal niets zichtbaar.
Bij de eerste kreeg ik met 17 weken een buikje, Bij de tweede met 14 weken Bij de derde zei de gyn zelf dat het zou kunnen dat ik eerder een buikje zou krijgen omdat D baarmoeder het zwanger zijn herkent en de baarmoeder sneller iets groter groter dan bij een eerste, en na twee kinderen de buikspieren slapper zijn en de baarmoeder daar makkelijker " doorheen" komt Ik kreeg rond de 13/14 weken net als de tweede een buikje, Nu 15.3 van de de vierde en krijg nu iets een buikje.