Hoi allemaal. Ik zit er een beetje doorheen. Ben 34 weken vandaag en probeer er elke dag op me best uit te zien. Maar sinds 2 weken pas ik nog maar 2 van de 4 zw broeken die ik heb gekocht in het begin. Ligt het nou echt aan mij? Ja ik ben 11 kilo aangekomen.. Dus dat alles wat strakker zit is logisch, maar krijg ze gewoon niet over me heupen heen. En het is niet zo dat die 11 kilo van de laatste maand is want kom nu rond de 1 kilo per maand aan denk ik. Elke ochtend is echt weer een gevecht met tranen. Ik weet waar ik het voor doe, maar ben nou eenmaal geen "joggingsbroekenmens" want dat vind ik gewoon verschrikkelijk. Truitjes heb ik geen problemen mee maar alles zit gewoon strak en ik schaam me soms gewoon naar buiten te gaan. grotere maat heeft geen zin want dat is dan weer TE groot( bennmaar een iniminie vrouwtjhw) Sorry voor mijn gezeik, en bedankt als je het toch wou lezen. Maar wou weten of ik de enige ben met deze struggle elke ochtend
Meis, ik denk dat je je veel te druk maakt om alles. Waarom zou je je schamen? Je bent zwanger! Dan zie je er nou eenmaal niet uit zoals je altijd doet. Snap trouwens niet dat je 1 maat groter van broek niet past. Misschien ander merk proberen. Anders lekker een legging aan met een lange trui oid. Zit heerlijk Je hoeft er niet bij te lopen als een sloddervos. Soms moet je gewoon is iets nieuws proberen.
Vind het eerlijk gezegd een beetje gezeur, sorry Wat verwacht je dan als je 34 weken zwanger bent, dat je alles nog past? Ik snap het niet zo goed, ik pas sinds week 8 al bijna niks meer en ik loop wel veel in joggingbroeken/leggings en positiebroeken. Ik voel me ook heus niet mooi in die kleren, maar waarom zou je je daar druk om maken? En een grotere maat is dan weer (veel) te groot? Dan zou ik toch liever in te grote kleren lopen dan in te kleine. En wat beeb87 ook zegt, een legging met een langer shirt is toch prima?
Ik vind het ook een beetje gezeur! Ook omdat je regelmatig een topic post in paniek bijvoorbeeld en er later niet eens meer op reageert
Daarom vond ik het wel handig dat ik de zwangerschapsbroeken van de vorige keer nog had. Die zijn een maat groter maar na de miskraam ben ik 10 kilo afgevallen en werden toen dus te groot. Die broeken gebruik ik nu vanaf het begin. Persoonlijk zou ik me er niet zo druk om maken en voor de laatste periode een nieuwe broek kopen in de sale of zo en kan nog altijd voor een ligging gaan. En eerlijk.., er zijn wel ergere dingen dan een niet passende broek, toch?
Ehh sorry maar er zit geen broek gelijk, ik zou toch echt gewoon op jacht gaan naar wel passende broeken, kom op zeg je bent zwanger, niet passende broeken zal mijn laatste zorg zijn, dat komt wel na ee bevalling weer hoir. Dus shoppen en niet zeuren, je wil toch je lekker voelen de laatste weken, en anders tuniekjes met leggings
ben ik het wel mee eens.. je bent nog maar 34 weken en meestal gaan de laatste weken het hardst met aankomen ed.. zelf kreeg ik bij dl pas met 33 weken nog striae en ook die laatste weken het meest aangekomen.. koop lekker wat goedkope jurkjes en leggings dan hoef je die te kleine broeken ook niet meer aan..
Ik vind het ook nogal gezeur... Ik geloof namelijk niet dat je alle positiebroeken van alle merken geprobeerd hebt. En zelfs al is dat wel zo en staat of past jou niks, dan trek je toch fijn een legging aan met een lang shirt, een tuniek of een jurkje. Kom op zeg.. Tranen en een struggle over een broek :x
Eens met wat hierboven al is gezegd. Ik pas m'n eerste zw broek ook niet meer, zo gek is dat niet. Er groeit een wondertje in je buik. Het is vervelend dat je je er zo rot door voelt (ongetwijfeld ook door de hormonen) maar probeer alsjeblieft om je niet over zulke dingen druk te maken. Dan ga je nog een zware tijd tegemoet denk ik... Zonde toch? En wat had je dan verwacht? Dat je alleen bij je buik aan zou komen? Ik heb foto's van je voorbij zien komen in het buikjestopic en je ziet er prachtig uit, en als mensen om je heen dat ook tegen je zeggen, probeer daar dan wat zelfvertrouwen uit te halen. En ook al vindje jezelf minder mooi de komende weken, nog maar een paar weken te gaan en na de bevalling ben je zo weer flink wat kilo's kwijt. En een wondertje in je armen rijker. Hopelijk kun je proberen je daar wat meer aan vast houden en van dat vooruitzicht te genieten, in plaats van je drukmaken over je uiterlijk nu.
Als je zwanger bent ben je prachtig! Of je broeken nou maat 34 zijn of 44. Schaam je niet en ga alsjeblieft lekker naar buiten met het heerlijke weer! Geniet!
Trek een leuk jurkje aan legging eronder en klaar..Door alleen een leuke mooie broek word je ook niet knapper
Ik vind het eigenlijk ook beetje nonsens... Dit hoort nou eenmaal bij zwanger zijn en er zijn genoeg oplossingen zoals evt een positie legging dragen nu het beter weer word. Ik zie er nu ook niet op mijn charmantst uit maargoed dat hoort er eenmaal bij en voel me verder goed. Hoe je je voelt straal je ook van buiten uit. Verder denk ik dat je je veel te veel zorgen maak om alles, niet als kritiek bedoeld maar je opent dagelijks of om de dag wel een topic. Probeer je niet te veel zorgen te maken en ook te genieten van je zwangerschap want voor je het weet is het voorbij. Zie het zelf in mijn kennissenkring die zich ook overal druk om maakte en ook niet echt goed heeft genoten van haar zwangerschap waar ze nu enorm veel spijt van heeft. Laat de teugels een beetje vieren meid en geniet van het mooie wondertje in je buik want er zijn genoeg vrouwen die graag in jouw positie zouden willen staan!
Reacties zoals "aanstellen" etc zijn mss ook redenen om niet meer op een topic te reageren. Tuurlijk jullie mogen je mening geven.. Doe ik ook en dat er veel vrouwen in mijn plaats zouden willen staan , dat gemopper hou je altijd. Mag ik dan niet mopperen? Dat vind ik beetje onzin. Maargoed ik zal deze topic proberen te verwijderen..
Zou dus niet weten hoe ik deze moet verwijderen, beheer misschien? Heb nog nooit een topic verwijderd dus zou ook niet weten of het uberhaupt kan
Je vroeg of er meer mensen mee strugglen en wat ze ervan vonden. Nu krijg je een mening en ben je het daar niet mee eens. Probeer dan niet om iemands mening te vragen. Verder zijn het alleen maar goed bedoelde adviezen en niet als kritiek bedoeld voor zover ik zie. En natuurlijk als je je zorgen ergens over maakt kun je altijd een topic openen maar k bedoel alleen maar te zeggen dat je je ook TEVEEL zorgen kan maken (en de hormonen werken hierin ook niet mee, i know the feeling) maar probeer wel te genieten van je zwangerschap. No hard feelings
Wat had je dan verwacht? Dat we zouden meehuilen omdat je geen broeken meer past? Liever een stralende zwangere die het zich gemakkelijk maakt in joggingbroek dan een op een top verzorgde zwangere die zich steeds aanstelt en moppert.