Vanaf wanneer grotere of gevoelige borsten??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roosangel26, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overal lees je dat je borsten tijdens de zwangerschap gevoelig en groter worden maar vanaf wanneer begin je dag te merken? Al voor je ongesteld moet worden of pas daarna? Kan het bij iedereen verschillend zijn of gebeurt het meestal rond de ... ?? Weken? En wat ik me eigenlijk ook afvroeg om het nog te maken kan hebben met je formaat.

Hoop iets wijzer te worden!

2. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    Ik heb er jammer genoeg nog steeds geen ervaring mee maar heb al veel gelezen dat het echt van persoon tot persoon afhangt, de 1 lrijgt het voor NOD (gespannen en gevoelige borsten) de andere pas na 3 maanden. Of het wat met je gewicht te maken kan hebben...? Geen idee

3. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi roseangel, dat vraag ik me ook af volgens mij kunnen je borsten wel gevoelig zijn voor je nod maar dat ze gaan groeien duurt volgens mij wel even..

4. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel eigenlijk je formaat borsten hihi! Niet je gewicht. Ik hoop dan maar dat het pas wat later komt. Kan over een paar dagen testen.

5. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke nou veel succes hopen dat ie positief is!

6. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    By my begon het ongeveer week na positiefe test zijn nu nog steeds pijnlijk!!! Nooit gedacht dat borsten zo zeer konden doen, had het ook altyd voor myn menstruatie maar dat is echt niks met wat ik nu voel,je voelt het bij elke beweging ,
    Hopelijk snel een positief testje voor je succes!!

7. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Toen ik positief teste bij de eerste trok ik savonds mn bh uit en deed me zo zeer.. bleek 7 weken zwanger..
    Bij de 2e 1 dag voor nod rare steekjes.. testen.. en jahoor..
    En altijd als ik ongesteld werd werden ze iets steviger.. niet pijnlijk.. dus was voor mij een teken dat ik zwanger zou zijn..

8. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij mijn waren m'n borsten ook gevoelig in het begin, zeg maar tot 12 weken. Daarna begonnen ze ook te groeien en heb ik maar meegroei bh's gekocht:)

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dit is bij iedereen verschillend en hoeft niet perse een zwanegrschapsteken te zijn.
    Ik heb hier nooit echt last van gehad, ben nu 25 weken en nog steeds niet.
    Met momenten doe ze wat pijn en zijn ze gevoelig maar zeker niet extreem.

Ik zeg het nogmaals, dit is voor iedereen anders...

10. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Fijn om te lezen. Er is nog hoop. Ben zo in twijfel of ik een vroege test zal doen of gewoon afwachten. En voelden jullie verder al iets voor nod of is dat ook verschillend. Zal waarschijnlijk wel! Heb ovulatiebloeding gehad (zei dokter) en later nog een bloeding waarvan ik denk innesteling. Vandaar dat ik het deze keer extra spannend vind en gek wordt van het wachten!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Verschilt. Ik heb nooit gevoelige borsten gehad.

Mijn borsten werden pas groter rond de 28 weken zwangerschap. Maar heb van mezelf ook al cup D, dus weet niet of dat er ook wat mee te maken heeft.
    Verder heb ik een nette BMI.

12. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    met 7 weken kon ik nieuwe bhs gaan halen, en met 16 weken weer :p

13. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat is jullie ervaring met vroege zwangerschapstesten? Cb digital kan ook 4 dagen voor nod las ik?!

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier bijna 31weken zwanger en geen gevoelige borsten gehad.
    Zelfs geen grotere borsten gekregen.... nog steeds cup A ;)

15. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hmm... Oppassen met vroeg testen hoor, en als je het al doet zou ik voor de Kruidvat 2 voor 5€ gaan

16. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké! Thanks! Wel lekker goedkoop! 2 voor €5! Is het niet heel erg zonde van je geld als hij negatief is. Ok ga proberen te wachten, hoe moeilijk ik dat ook vind.

17. bietje

bietje Lid

1 feb 2013
    81
    0
    0
    Even een vraagje, ik lees overal over de k2v5....geen geld natuurlijk, maar ik kan ze dus niet vinden......niet in de winkel en niet op 't internet. Vind enkel de 2 voor 9,95...vreemd toch?

18. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond ze inderdaad op internet ook niet. Ga morgen in de winkel kijken

19. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik kreeg na mijn miskraam in november steeds een week voordat ik ongesteld werd gevoelige borsten. Normaal had ik dat nooit dus ik werd elke maand blijgemaakt met een dooie mus omdat ik steeds dacht dat ik zwanger was.
    Alleen de laatste keer was het veel heftiger en al het nu wat minder is zijn ze nog steeds flink gevoelig. Ook voelen ze veel zwaarder en wordt het tijd voor nieuwe bh's ;)
    Ik klaag niet want ik heb niet bepaald vooraan gestaan bij het uitdeen van de boobies haha.

20. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Bij de drogist kan je testen kopen die je een paar dagen voor je nod kan gebruiken ;)

Deel Deze Pagina