pijn gevoelig rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Dmv tempen en ovu testen was mijn ei weer afgelopen donderdag. Maar deze ronde heb ik zo een raar gevoel rond mun eierstokken/baarmoeder. Zeurderig gevoel en trekjes. Beetje doof gevoel en mun knoop van de broek moet echt open want anders drukt dit teveel.

In het verleden nog nooit dit zo gehad. Wat kan dat zijn? Ik zit nu dus op 1 dpo en heb t nogsteeds

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb dit ook vaak 2 of 3 dagen voor de eisprong en ook na de eisprong nog even.
    Ik weet ook niet precies waarom ik de ene maand er meer last van heb dan de andere, dus ik lees even mee ;)

3. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Gistermiddag pijnlijke steekjes gehad en doorzichtig slijm dus voor de zekerheid meteen erna geklust. Wordt net wakker en op wc met afvegen weer veel doorzichtig rekbaar slijm en nu lijkt t meer lijmachtig en glashelder,,:(
    Vnavnd maar nog uns klussen maar vind die slijm wel lang aanhouden zeg,, nog iemand?

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Vanwege je testen en temperatuur kan ik met zekerheid zeggen dat dit ovulatiepijn is. En daar kun je heel goed voor en/of na je eisprong last van hebben. Dit weet ik uit eigen ervaring. Het niet dicht krijgen van je broek komt waarschijnlijk omdat je darmen wat opgezet zijn vanwege de hormonen. Waarom je hier de ene keer wel last van hebt en de andere keer niet weet ik helaas niet.

Wat betreft doorzichtig rekbaar slijm is het niet gek dat je dit meerdere dagen hebt. Gemiddeld duurt dit zo'n 3 dagen, maar dat verschilt natuurlijk per vrouw. Ik heb het zelf 4 dagen en hoe dichterbij de eisprong hoe rekbaarder het wordt. Excuus alvast voor het volgende stukje, maar op m'n vruchtbaarst (dag eisprong) kan ik er gigantische draden van 10 cm of meer mee trekken.

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Zou je je temperatuurkaartje eens kunnen plaatsen? En op welke dag had je je positieve ovulatietest?

6. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ik ben nu niet thuis dus stuur straks de foto ervan. Ik had positieve test afgelopen dinsdagavond, dus ongeveer donderdag mun eisprong

Ik heb altijd vruchtbaar slijm rond eisprong maar nu heb ik het al meer dan een week vandaar mijn vraag

7. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Ik voelde mijn eisprong na de operatie van de bbz.
    Als ik niet wist dat het mijn eisprong was omdat ik had gemeten met testen had ik het ziekenhuis gebeld. Zon pijn had ik de hele dag! Het kan dus wel degelijk..maar het kan ook goed per cyclus verschillen.

8. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    achja sinds vandaag geen doorzichtig slijm meer,, dus nu heb ik er 8 dagen last van gehad en nu eindelijk over

tja nu op het wachtbankje,, zit nu pas op 2 dpo poehh hahaha

wel nog opgezette darmen,, heb al extra mun fijnst zittende broek aangedaan maar nog knelt het zo bij mijn onderbuik (nee ik ben niet aangekomen haha)

succes allemaal

Deel Deze Pagina