2e zwangerschap? test negatief maar veel symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yip, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    Al ruim twee weken heb ik een ontzettend opgeblazen buik, soms lijkt het echt zo'n zwangere buik. Verder ook constipatie en veel gas. Buiten dat ook nog eens de hele dag door vaag misselijk. Moest net ook overgeven (heel bijzonder met een brabbelende dreumes die zich aan je probeert op te trekken). Geen eetlust behalve in 'snaaiwerk'. Ook extreem vaak moeten plassen. Zwaar vermoeid ook, krijg al hartkloppingen als ik bovenaan de trap ben aangekomen.

Dit zijn alemaal dingen die ik bij mijn eerste zwangerschap (nu ruim een jaar geleden) ook had. Afgelopen weekend maar eens getest en.. niks! Nog niet eens het allervaagste streepje (kruitvad-test).

Zou het kunnen dat ik nog niet voldoende hormonen aanmaak ofzo, omdat ik nog steeds borstvoeding geef (gemiddeld 4 keer per dag)? Ook ben ik nog steeds niet opnieuw ongesteld geworden, dus heb ik geen 'overtijd-dag' waardoor ik het zou kunnen weten. Geen idee dus of ik al een eisprong heb gehad, maar de klachten zijn allemaal zo zwanger-achtig dat ik het echt denk.

Wie heeft hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina