Hallo dames, we hebben per ongeluk een keertje onveilig gesekst vlak voor mijn eisprong en nu heb ik enkele dagen later een innesteling gevoeld. Mn cyclus is helemaal anders nu, normaal gesproken ben ik vandaag 3 dagen overtijd, maar nu zou ik denk ik morgen ongesteld moeten worden. De vorige keer had ik op 2 dagen voor mn NOD een vrij duidelijke test maar nu heb ik alleen nog maar vage lijntjes. Zit er verschil in een eerste en een volgende zwangerschap? Ik weet dat ik gewoon rustig af moet wachten maar ja, ik ben nu wel erg nieuwschierig! Dat er iets is (geweest) ben ik van overtuigd maar of het goed zit? Dit was niet gepland maar wel mega welkom!
volgens mij moet een 1ste of 2de zw niet uitmaken qua streepjes. maar wanneer heb je nu getest dan? voor je nod? je weet dat hcg per 48 uur verdubbeld dus als je om de dag test moet je toch wel een steeds duidelijker streepje zien. blijft hij vaag dan moet je rekening houden dat t misschien een vmk is en dat t met de innesteling fout is gegaan maar wel een lage concentratie in je bloed blijft zitten vandaar de vage streepjes. ik hoop voor je dat hij alsnog gaat knallen... succes!!!!
er kan wel degelijk verschil zw.schap zitten.. bij onze eerste testte ik pas positief toen ik 21 dagen overtijd was.. bij de tweede was ik 14 dagen overtijd en bij de derde testte ik 4 dagen VOOR nod positief en bij de vierde 2 dagen Voor nod.. licht positief! nog even afwachten zou ik zeggen, maar frustrerend is het wel!!
Ik zat toevallig met dezelfde vraag! Ook iets misgegaan op vakantie en thuis terug gerekend ook net tijdens de vruchtbare dagen. Ik ben nu volgens mijn langste cyclus drie dagen overtijd. Op Nod getest en die was negatief. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik positief 4 dagen voor nod. Dus of ik ben niet zwanger of ik test niet positief. Maar het rare is ik heb al 1,5 week krampjes en voel me vandaag echt blegh! Buikpijn, niet lekker en misselijk. Misschien morgen nog maar eens een testje wagen Nog meer mensen met verschillende testen bij verschillende zwangerschappen? En Odess hoe is het bij jou afgelopen? Groetjes
Elke zwangerschap is anders.Bij de 1 test je 4 dagen voor nod positief en de andere 4 dagen na nod.Pas als de embryo is ingenesteld word er hcg aangemaakt en innesteling vind niet zoals iedereen denkt plaats op 5 dagen na de ovulatie.Het kan van 5 tot 12 dagen na de ovulatie plaatsvinden dus er is een speling en die is voor elke zwangerschap anders.
Nog steeds niet ongesteld, vandaag 9dagen overtijd. Verlies wel heel iets bruin. Testen werden niet duidelijker dus mee gestopt. Verwacht dat het mis is gegaan bij de innesteling en verwacht dus wel eens ongesteld te worden! Als het maandag nog niet zo is maar ff testen en de HA bellen maar kan het me niet voorstellen
Nee vaag is dat dan he, odess!! Wij willen in Augustus weer gaan proberen voor een kindje. Het zou wel wat snel zijn maar natuurlijk super welkom. Ik ben benieuwd of het doorzet bij jou.
hier ook hetzelfde hoor.. morgen 3 dgn overtijd.. dag 35 dan.. zucht... vanmorgen echt misselijk.. maar nu al de hele avond krampen en lage rugpijn.. nog geen ongi...zucht...
Ik zit nu op dag 40. Mijn langste cyclus is 37 dagen. Maar met jouw verleden is het helemaal spannend!