een groentje met ovu test, kan iemand me helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miranda22, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo dames,

Even het volgende, 31 mei heb ik een curretage gehad na een zwangerschap van ruim 9 weken.
    Me man en ik willen nu even me lichaam wat rust geven en dan weer proberen. Mijn cyclus weet ik dus niet omdat ik al vanaf me 11de de pil slik en na me zwangerschap van me zoontje is mijn ongesteldheid een rommeltje geworden en bleek het van binnen dus niet helemaal goed te zitten. dat is verholpen en ben hierna meteen zwanger geworden wat dus helaas niet zo had mogen wezen. maar dus helemaal nog niet goed ongesteld geweest. nou had ik bedacht ga ik ovulatie testen proberen om hier achter te komen. ze waren gister binnen gekomen en dacht vandaag ga er is 1 doen om te kijken wat me lichaam aan het doen is en kreeg een redelijk duidelijk controle streep nog niet zo duidelijk als de test streep dus me ei sprong is er nog niet maar betekend dit nou dat het wel onderweg is of kan je dat hier helemaal niet vanaf lezen. Kon alleen een foto met me mobiel maken dus niet helemaal duidelijk.

Dus jullie snappen het al een groentje dus wie o wie helpt mij verder?

groetjes miranda

2. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    niemand die mij het kan uit leggen, heb wel op internet gesnuffeld maar vindt nou niet echt duidelijkheid!!!

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Is de test-streep nu donkerder dan de controle streep? Aan de kant van het groene staafje zie ik namelijk een licht streepje en aan de andere kant (de max kant zeg maar) een zeer duidelijke streep. Als dit idd zo is dan heb je momenteel je LH-piek en komt je ei dus binnen 2 dagen. Ik gebruik dezelfde ovu-testen en die van mij zien er nog niet zo uit!

Liefs,
    Duveldraakje

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    ja links is de test streep dus als ik dit volgende maand ook weer zo heb is het tijd om me man heel lief te vinden, zal ik maar zeggen hihi?

Kan mijn ei sprong al zo snel na de curretage zijn? is ander halve week terug pas gebeurd?

Bedankt voor je reactie!!

Fijne dag allemaal!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja idd als je test er zo uitziet...KLUSSEN! Ik weet niet hoe het zit na een curretage, maar als alles schoon is, dan lijkt t me wel te kunnen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmm er kan ook nog hcg in je lichaam zitten en daar reageert een ovulatietest ook op... dus ik weet het niet.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, daar zit ik ook al aan te denken. Normaal gesproken is dit een superpositieve ovutest en betekent het klussen. Heb je al weer een zwangerschapstest gedaan na je curettage? Ik heb ook een curettage gehad en vond het fijn om te weten dat alle hcg was verdwenen. Bij mij was dit na 2 weken.
    En je kunt trouwens al wel weer zo snel een eisprong hebben na de curettage. Dus het kan alle kanten op!
    Ik zou in elk geval nog even een zwangerschapstest doen...

8. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ik snap ook niks van die ovu testen
    kan ik er gewoon nu een doen, of moet ik het doen in een bepaalde peroide......

9. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Wat naar dat jullie een miskraam hebben gehad!

Ovulatietesten reageren ook op het zwangerschapshormoon HCG, het is dus belangrijk eerst te weten of alle zwangerschapshormonen al uit je lijf zijn alvorens je start met ovulatietesten. Dus met een bloedtest bij de huisarts, of met zwangerschapstesten.
    Deze test is knalpositief, maar dat zegt dus nog niet zoveel. Of wel als het HCG al uit je lijf is verdwenen!
    Het beste kun je starten na je menstruatie en dan elke dag om het zelfde tijdstip testen. da's het meest betrouwbaar.

veel succes met testen en zwanger worden!

10. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hey hallo,

Bedankt voor de reactie,s!!!

Heb even een zwangerschaps test gehaald en er is heel duidelijk een 2de streep nog te zien dus is de hcg dus.
    Maar begon vanmiddag ineens weer te bloeden, helder rood bloed best wat en koorts en een trekkend gevoel in me buik dus even de gynaecoloog gebeld en moet het in de gaten houden wordt het erger moet ik bellen en komen. Maar het kan ook me menstruatie al zijn. dus moet het even afwachten.
    We willen zo ie zo nog even wachten maar weet nu wel wat meer van de ovulatie testen.
    Bedankt nogmaals

Groetjes miranda

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Miranda; wat vervelend van je miskraam...Goed dat je even een zwangerschapstest gedaan hebt. Dan weet je in elk geval dat je ei (waarschijnlijk) nog niet komt, maar je weet nu wel hoe een posi ovutest eruit ziet. Succes met zwanger worden!

@ Mariska; als je testen koopt kijk je in de bijsluiter naar hoeveel dagen jouw cyclus duurt. Daar staat dan bij op elke dag je met jouw cyclus moet beginnen met testen. ;)

12. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai

Hier ook curretage in de 11e week. Hcg duurde echt wel verschillende weken voordat alles eruit was. Volgens mij testte ik nog licht positief met 8 weken....
    Qua bloedden duurde het 4 weken. Soms zat er een dag tussen dat ik niet bloedde en daarna begon het weer. Na die 4 weken twee weken niet aan het bloedden en daarna ongie.
    Bleef bezig dus. Het is een langdurige toestand en je cyclus kan daarna flink van slag zijn. Hele dikke knuffel want het is niet niets om mee te maken en je moet het echt een plekje geven

Deel Deze Pagina