je niet zwanger voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodien, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    166
    63
    Hoeveel hoor je wel niet dat vrouwen zich zwanger voelen. Heb dat zelf helemaal niet. Ook weinig symptomen.....alleen gevoelige borsten.....raar toch.....

2. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook af en toe dagen dat ik me niet zwanger voelde! Niks raars aan!

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Sommige vrouwen hebben tot het einde weinig symptomen.

Kwaaltjes zeggen helemaal niks. En bij mij kwam de misselijkheid pas na 6 weken tot 2 keer toe. Dit keer niet misselijk en weinig kwaaltjes op het begin, en vind het heerlijk! Ik hoef mij niet zwanger te voelen hoor haha

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Elke vrouw is anders, elke zwangerschap is anders. En symptomen kunnen in 40 weken heel verschillend zijn per vrouw en per zwangerschap.

Ik ben vanmiddag groen van misselijkheid geweest.. bij mijn eerdere twee zwangerschappen nooit geweest.. tja... kan gebeuren.

Niet vergelijken.. jij bent uniek en krijgt een uniek kind.

5. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik ben zo'n vrouw (vrijwel) zonder kwaaltjes. Kan me sinds mijn zwangerschap die verhalen over dat vrouwen op de spoedeisende hulp komen met een 'blinde darm ontsteking' en naar buiten wandelen met een baby nu ook een stuk beter voorstellen. Je hoeft je niet perse anders dan normaal te voelen weet ik nu. Behalve dan dat je bij mij echt niet om m'n zwangere pens heen kunt merk ik weinig van mijn zwangerschap. Geen gierende hormonen, geen kotselerette, niets van dat alles. No worries dus; geniet er juist maar lekker van. Heb enorm veel respect voor al die dames die wél kotsmisselijk zijn en zichzelf (en anderen) enorm in de weg zitten met hun hormonsters :)

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Toen ik 5 weken was voelde ik ook nog niets behalve ietsje gevoelige borsten en tepels.... Nu ben ik inmiddels al een week hondsberoerd en kan er nog niet gewezen worden naar m'n borsten of ik krimp al ineen.... Dus wie weet komt het nog :)

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Lekker bemoedigend Tralalala :) Al heb je wel een beetje gelijk, 5 weken is wel heel pril om te constateren dat je 'nergens last van hebt'. Wat niet is kan zeker nog komen.. Maar dat hóéft dus niet Bodien! Ik zit er namelijk ook nog steeds op te wachten :)

8. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Mijn enige zwangerschapssymptoom is een inmiddels behoorlijk uitstekende buik. Verder vrijwel geen klachten en kwalen gehad. Borsten nooit gevoelig geweest en niet gegroeid.
    En toch komt er over een paar weken een kindje uit mij.

9. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook weinig klachten gehad.
    In het begin wel moe maar dat is ook alles.
    Nu vanaf ongeveer 36 weken gaat het slapen slecht. Last van mijn heup en bil zodra ik ga liggen. dus al heel wat nachten wakker gelegen. Nooit gedacht dat een mens kon functioneren op zo weinig slaap. Dus klachten zeggen nu nog niet zo veel.

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    166
    63
    Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik lees dat het dus heel verschillende kan zijn per persoon, en per week ook nog.....ja ik ben tot nu toe dan ook wel blij dat ik geen kwaaltjes heb. Maar maakte me beetje onzeker of alles dan wel goed zou zijn. Ivm dat het vruchtje dat hormoon aanmaakt.....en er dan weinig van verneem.....Maarja meerderen hebben het dus

11. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Je bent ook nog maar kort zwanger..
    Ik had dat ook hoor, kreeg met 9 weken de eerste echo, en toen had ik nog steeds in mn hoofd: Zal het wel echt zo zijn?? Ik durfde niet te hard te juichen tot na die eerste echo..gewoon omdat ik me niet anders voelde dan normaal..

12. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Nou ik ben vandaag 11 weken én 1 dag, heb zelf ook geen misselijkheid

Enige waar ik door weet dat het echt zo is, komt door de echo waar ik er al 3 van heb gehad,

Enige wat ik wel heb is extreme vermoeidheid, en heb na een halve dag staan extreem veel pijn in me heup

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Je zou je d'r haast raar van gaan voelen he? hier ook nauwelijks vervelende verschijnselen gehad. Een keer gekotst, verder nooit misselijk geweest. Grootste veranderingen waren m'n gewicht en m'n ineens bijzonder zonnige humeur. Ohja, en ik had het heerlijk warm de hele tijd. Niet wat je je erbij voorstelt met al die dramaverhalen die je vaak hoort.

14. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Toen ik net zwanger was voelde ik me ook helemaal niet zwanger.
    Het was dat de test positief was en ik gevoelige borsten had maar verder had ik nergens last van.
    Maar rond de 6 a 7 weken werd dat compleet anders! (hoeft niet bij iedereen zo te zijn natuurlijk!!)
    Ik ben zo ongelooflijk misselijk geweest dat mijn man 2 weken zorg verlof heeft genomen omdat ik gewoon niet meer kon.
    Was vreselijk moe en had buikpijn.
    Maar die misselijkheid,phoe...
    Ben blij dat dat voorbij is!!
    Heb ook geroepen dat ik hierna nooooooit meer zwanger wil zijn haha (is ook onze laatste dit kindje)
    En mocht ik toch perongeluk zwanger raken dan wil ik de eerste 3 maanden niks weten haha.
    Maar misschien heb je mazzel en heb je gewoon geen klachten in je zwangerschap zoals misselijkheid/overgeven enz....
    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

15. Lief82

Lief82 Lid

10 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    same here! Niet misselijk, niet moe, niet ineens trek in ander eten. En iedereen die maar tegen je zegt "geniet" waarbij ik nu (nog) denk, ik heb alleen een buik!! :)

16. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dat had ik ook rond 5 weken zwangerschap maar dat begint vaak pas rond 9 weken dat je echt zwanger gaat voelen en gaan de ene symtomen weg dan komen er nieuwe om de hoek kijken

Deel Deze Pagina