meiden, Gister had ik me afsluit gesprek bij me vk , die vertelde mij toen, als ik weer zwanger zou willen raken dat ik dan wel eerst gestopt zou moeten zijn met borstvoeding geven.. maar je kan toch ook zwanger raken als je borstvoeding geeft (niet dat ik nu al zwanger wil raken) dus nu was mijn vraag :zijn er vrouwen die borstvoeding geven en toch zwanger geraakt zijn... en zo ja na hoe lang klussen... bedankt alvast
Ik denk dat je je vraag beter in het bv topic kan stellen. En idd je kan gewoon zwanger worden als je bv geeft.
ja je kan gewoon zwanger worden als je BV geeft (al is de kans kleiner) maar hij bestaat wel degelijk... zoiezo ben je pas net bevallen dus is zwanger worden niet erg gezond lijkt me..
Ik werd pas toen m'n dochter ongeveer een jaar was voor het eerst ongesteld. Ben nu zwanger en zoals je ziet geef ik nog steeds borstvoeding. Heeft ongeveer 9 maanden geduurd voor het raak was.
Ik heb mijn zoontje een jaar borstvoeding gegeven en ik was weer (gepland) zwanger toen hij 10 maanden was. Ik ben gestopt omdat mijn zoontje niet veel interesse meer had en het me erg veel energie kostte.
je kunt gewoon zwanger worden als je borstvoeding geeft. Hier 4 mnd na geboorte van mijn oudste dochter positieve test in handen van mijn jongste
De kans is kleiner omdat niet iedereen een eisprong heeft tijdens de bv periode. Maar het kan dus wel!
De kans is kleiner omdat je eisprong vaak uitgesteld wordt en je luteale fase te kort kan zijn om een zwangerschap te realiseren. Maar dit betekent niet dat je dus niet zwanger kunt worden met bv. Bij het bv-onderdeel zijn er een aantal die zwanger zijn en nog steeds voeden... dus het kan wel.