Roze wolk..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jusi, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sinds 4 januari weet ik dat ik zwanger ben.
    Op dat moment geloofde ik het eigenlijk nog niet echt.
    Na mijn ma in dec. 2007 heb ik nog lange tijd met een verkleving rondgelopen, die in april 2008 weggehaald is.
    Ik dacht toen echt, als ik weer zwanger word ben ik zó blij.
    Maar goed, op 4 jan. was dat dus niet zo.
    Ik dacht toen dat dat nog wel zou komen na verloop van tijd, maar ik kan nog steeds niet blij zijn. :(
    Ik heb zelfs al 2 goede echo's gehad, dus je zou zeggen dat dat wel helpt aan een blij gevoel. Nee dus, helemaal niet..
    Ik snap het niet, ik wil blij zijn maar ben het niet. :(
    Iemand met soortgelijke ervaringen?

2. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Misschien bevat je het nog niet zo goed?
    Ik kan me voorstellen dat je je verheugd op een zwangerschap, maar als het zover is dat je dan zoveel angst hebt dat het fout gaat dat je dan nog niet echt blij kunt zijn....
    Probeer lekker te ontspannen en te genieten, dan komt dat gevoel vanzelf. Bij de een heeft het meer tijd nodig dan bij de ander.
    Uiteindelijk ben je zwanger en zie je het nog niet echt...

Het gevoel komt echt wel hoor

Liefs snuffeltje

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, dat gevoel zal ook heus wel komen hoor, maar ik ben gewoon nog zo onzeker.
    Ik heb gewoon de pech gehad dat de 1e zwangerschap niet goed is afgelopen.
    Nog 2 nachtjes slapen, dan hebben we eindelijk onze 3e echo. :D

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Helaas kan ik over meerdere MK's meepraten dus ik herken het gevoel heel goed.
    Gelukkig krijg je snel een echo, dat stelt je vast weer een stukje gerust. Je moet gewoon weer het vertrouwen in jezelf terugkrijgen!

Ik wens je een prachtecho toe, en geniet ervan als je dat kleine hartje ziet kloppen!

Liefs

5. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hoi jusi

ik herken je gevoel heel erg.ik heb in 2007 ook een ma gehad waarvan ik erg veel verderiet heb gehad.
    nu ben ik weer zwanger en heb ook al 2 goede echos gehad en het hartje zien kloppen maar alsnog durf ik niet superblij te zijn.

denk dat het ook angst is ik ben nog steeds er bang dat ons kindje er mee ophoud.het liefst heb ik ook iedere week een echo maar ja we moeten nou eenmaal wachten.

met 12 weken krijg ik weer een echo daar leef ik nu echt naartoe.de weken kunnen me niet snel genoeg gaan.

ik denk dat als ik de 3 maanden voorbij bent ik meer zou kunnen genieten van me zwangerschap.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Miss mimi, ik kan ook niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn.
    Maar ik hoop toch ook echt dat als ik morgen een goede echo heb, meer vertrouwen krijg in deze zwangerschap.
    Een ma of mk is na deze termijn ook al een stuk afgenomen he?
    Nou, voor jou nog zo'n 2 weken, dan ben je over de 12 weken. :D

Snuffeltje, bedankt voor je support! ;)

Deel Deze Pagina