haar verven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Naomi86, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mag je tijdens je zwangerschap je haar verven? ik heb zo'n verschrikkelijke uitgroei :(

2. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag gewoon je haar verven!! Geen probleem. Ik begreep wel van mijn kapper dat kleuren anders kunnen uitpakken door de zwangerschapshormonen. Heb zelf highlights, normaal moet dat 20 minuten intrekken oid, afgelopen keer maar 10 minuten voor hetzelfde resultaat... misschien iets om ook rekening mee te houden.

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Je kan gewoon lekker je haar laten verven! Ik ben zelf ook kapster en ben nu 20 weken zwanger! Geen probleem!

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ja hoor dat mag :) ik ben gisteren nog heerlijk bij de kapper geweest.

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    oww gelukkig! was al bang dat ik nu nog 8 maanden met dit haar rond moest lopen!! :D:D:D

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja hoor, heb gewoon mijn haar (laten) verfen tijdens mijn zwangerschappen......we hebben nu al jaren een thuiskapster en die verft nu ook gewoon mijn haar:D

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik heb eindelijk voor vrijdag een afspraak bij de kapper staan (ben nu 13w+1d). Had voordat ik zwanger was eigenlijk al gemoeten, maar was er niet van gekomen. Toen ik wist dat ik zwanger was had ik zoiets van tsja.... kan het nu niet vragen, want wil nog niet vertellen dat ik zwanger ben. En nu het eindelijk openbaar is kon ik vragen aan de kapper of verven kwaad kon, en toen zei ze: Nee hoor, kan geen kwaad! Dus vooral niet door blijven lopen met je uitgroei, je kan jezelf gewoon lekker laten verwennen door de kapper! :)

8. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ben nu 30weken en kleur het ook gewoon hoor ,enkel met ontkleuren moet je oppassen omdat je haar door de hormonen groen kan uitslaan
    hier merk ik wel dat mijn kleuringen niet echt goed pakken ,zeer snel loslaten ook

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren

ahh fijn! ik laat het alleen niet door de kapper doen, maar door een lieve vriend(gay) van me die kan ontzettend goed haartjes verven :D :D

10. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd wel rekening houden met mogelijk kleurverschil. Bij mij sloeg de kleur kei rood uit....wat normaal mooi bruin pakte...hi hi is weer eens wat anders he? Succes ermee

11. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik las ergens dat het niet mocht, alleen met natuurlijk producten.

Maar het MOEST hier wel :D gebruik altijd de 10min kleuring. lekker makkelijk.

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Oh, haha!! Dan lekker laten verwennen door je lieve vriend!! :D

13. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    OOOOOO en ik hier maar rondlopen met vreselijke uitgroei!! ga zo gelijk verven!!

Deel Deze Pagina