Je mag gewoon je haar verven!! Geen probleem. Ik begreep wel van mijn kapper dat kleuren anders kunnen uitpakken door de zwangerschapshormonen. Heb zelf highlights, normaal moet dat 20 minuten intrekken oid, afgelopen keer maar 10 minuten voor hetzelfde resultaat... misschien iets om ook rekening mee te houden.
Je kan gewoon lekker je haar laten verven! Ik ben zelf ook kapster en ben nu 20 weken zwanger! Geen probleem!
Ja hoor, heb gewoon mijn haar (laten) verfen tijdens mijn zwangerschappen......we hebben nu al jaren een thuiskapster en die verft nu ook gewoon mijn haar
Ik heb eindelijk voor vrijdag een afspraak bij de kapper staan (ben nu 13w+1d). Had voordat ik zwanger was eigenlijk al gemoeten, maar was er niet van gekomen. Toen ik wist dat ik zwanger was had ik zoiets van tsja.... kan het nu niet vragen, want wil nog niet vertellen dat ik zwanger ben. En nu het eindelijk openbaar is kon ik vragen aan de kapper of verven kwaad kon, en toen zei ze: Nee hoor, kan geen kwaad! Dus vooral niet door blijven lopen met je uitgroei, je kan jezelf gewoon lekker laten verwennen door de kapper!
ben nu 30weken en kleur het ook gewoon hoor ,enkel met ontkleuren moet je oppassen omdat je haar door de hormonen groen kan uitslaan hier merk ik wel dat mijn kleuringen niet echt goed pakken ,zeer snel loslaten ook
ahh fijn! ik laat het alleen niet door de kapper doen, maar door een lieve vriend(gay) van me die kan ontzettend goed haartjes verven
Idd wel rekening houden met mogelijk kleurverschil. Bij mij sloeg de kleur kei rood uit....wat normaal mooi bruin pakte...hi hi is weer eens wat anders he? Succes ermee
Ik las ergens dat het niet mocht, alleen met natuurlijk producten. Maar het MOEST hier wel gebruik altijd de 10min kleuring. lekker makkelijk.