Nog maar 10 weken te gaan, wat gaat de tijd toch snel, en zeker vergeleken met de 1e zwangerschap. Hebben jullie dat ook dat nu de 2e zwangerschap veel sneller lijkt te gaan. Over ongeveer 10wk heb ik mijn 2e meisje al in mijn armen, ik kan bijna niet wachten, maar het lijkt nu allemaal zo snel te gaan dat ik bang ben dat ik dingen ga vergeten of uiteindelijk niet optijd af zal hebben. ben ik de enige die dit voelt/denkt? XXX gusam
Nope, ook ik ben veel minder met deze zwangerschap bezig, en daardoor lijkt de tijd ook veel sneller te gaan! En ik heb nog helemaal niets gekocht voor de nieuwe kleine, daar moet ik nodig eens mee gaan beginnen
Hier precies hetzelfde. Nog maar een week of 7..... En waar is de tijd gebleven? Bij nummer een telde ik zowat ieder uur. Nu denk ik regelmatig...oja, ik ben zwanger. Pff. Ik heb mijzelf de afgelopen weken wel gedwongen om dingen af te maken en te kopen. Daardoor wordt het iets realistischer.
Hier precies hetzelfde! Nog 2 weken en dan ga ik met verlof. Kamertje nog niet klaar, naam nog niet bedacht..., zelfs de kalender moet er af en toe bij om te kijken hoe ver ik ben. Vorige keer was dat ondenkbaar. Hihihi, opzich best wel relaxed!! agnes