2e zwangerschap zoveel spannender dan de 1e!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ennas86, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik denk omdat ik nu weet wat een mooi wonder het is om een gezond kindje te krijgen!

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ja idd ! Vandaag met de verloskundige ook over gehad. Ze zegt: je weet wat je nu hebt, hoeveel liefde er is!

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Nee eerste zwangerschap was spannender. Sta er nu heel nuchter in en zie wel wat er komen gaat

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik ben ook zenuwachtiger, vooral omdat het de vorige keer allemaal niet zo voorspoedig ging. Ach ja, hoort erbij denk ik maar.

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ook hier herkenbaar. Ik kan zelfs niet meer wachten.. Nog 15weken te gaan. Dat duurt allemaal nog veel te lang!!

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa echt herkenbaar. Vind het ook veel spannender maar weet niet goed waarom hahaa

7. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Zwanger van de derde en maak me veel meer zorgen als bij de oudste dames (7 en 9). Puur omdat je je realiseert wat een wonder het is dat en het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Zal ook met leeftijd te maken hebben...ben zelf 35.
    En dan die bevalling 😁. Als je niet weet wat je te wachten staat denk je, kom maar op. Krijg het nu al heet bij het idee.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Neen, ik had het net andersom. Bij mijn zoontje zat ik te proberen vanalles te voelen, was ik veel onzekerder, plande ik alles meer.
    Bij mijn dochtertje had ik meer zo iets van een "been there, done that" mentaliteit.

9. ourmiracle

22 jun 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap wat je bedoeld! Ik ben nu ook voor de tweede keer zwanger en vind het ook veel spannender. Je bent je zoveel meer bewust van wat je kwijt kan raken ( dat heb ik tenminste heel erg). Aan de andere kant ben ik er deze zwangerschap veel minder bewust mee bezig omdat je al een kleintje rond hebt lopen. Ik ben dit keer zwanger van een tweeling dus dat maakt het wel anders. Had met onze dochter een zorgeloze zwangerschap en dat is deze zwangerschap helaas niet lig nu thuis met bedrust en mag blij zijn als ik überhaupt de 24 weken ga halen ( nu 21,2). Deze keer is het zeker veel spannender!

10. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Hier is mijn angst helaas werkelijkheid geworden, gister heel veel bloed verloren:(
    Alleen is het bloeden nu alweer gestopt, vreemd

11. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hier de 2e op komst na een ma ik realiseer me zo goed dat het niet vanzelfsprekend is. Hing ik vorige week letterlijk hele dagen boven de pot, voel ik me nu kiplekker wordt er toch onzeker van! Wel een heerlijke afleiding dat zoonlief veel aandacht nodig heeft

12. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hier is het totaal anders om.mtoen veel stress gehad en kon totaal niet genieten. Totaal geen geduld tot het einde.

Nu heb ik zoiets van ik zie wel wat er gebeurd. Tijd vliegt ook voorbij
    En krijg ik het soms wat benauwd dat het zo snel gaat. dan is dochter echt niet meer enigs kind. Dat vind ik erg spannend. :D

Deel Deze Pagina