Hebben jullie dat ook? Dat je sommige dingen écht niet meer kan verdragen sinds je zwanger bent?? Ben nu al twee keer bij de mac geweest (ik weet het, niet echt gezond) maar beide keren moest ik ongelofelijk overgeven . Volgens mij vind mijn kleine meisje het niet zo lekker. Hetzelfde heb ik met kippenpootjes... eerst kon ik er geen genoeg van krijgen, en nu ruik ik het, en gatverdamme, ik wordt al misselijk van de geur. Gek hé? Ben benieuwd of dit na de zwangerschap over gaat...
yups, herkenbaar! Zijn eigenlijk best veel dingen waar ik geen zin meer in heb. Het is dat je moet eten, maar anders...... en het is niet omdat ik misselijk ben. Maar gewoon nergens zin in. Kon altijd enorm genieten van eten, maar dat is nu duidelijk minder
Heel herkenbaar!!! Zo hoefde ik niet meer langs de italiaan te lopen in de stad, die knoflook geur... echt om van over mn nek te gaan! Terwijl ik t normaal heerlijk vind ruiken! Ook als ik de koelkast openmaakte... gadver!
oh kip, heel herkenbaar, hoef ik ook niet meer! En gebakken eieren....BAH terwijl ik er normaal gek op ben. kan het niet ruiken zonder beroerd te worden.
Hier ook last van maar dan als prakkie zijnde hahaha. Kippenvel staat op mijn lichaam als prakkie voor me wordt gezet.
oooo ik heb daar ook zo'n last van.........getver vooral met warm eten krijg het echt amper weg gewoon..... vorige keer had ik het ook met veel dingen en sommigen dingen ehb ik daarna ook echt nooit meer gegeten.......