Wakker maken?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tjilpje, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn Diva drinkt meestal rond 19.00 uur nog en dan maak ik haar om 23.00 uur wakker, nou ja ze slaapt dan gewoon en leg haar aan. Dan drinkt ze 1 borst en gaat ze terug in bed, maar kan ik haar nu gewoon ook laten slapen afwachten waneer ze komt? Ben zo bang dat ze dan niet komt ofzo:D Al kan ik me dat niet voorstellen, maar ik maak haar uit een diepe slaap wakker en vervolgens komt ze rustig om 1.00 uur weer en dan half vier en dan weer half zes;)

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik laat mijn mannetje ook altijd (slapend) drinken voordat ik zelf naar bed ga. Dat doe ik meer voor mezelf dan voor hem, des te langer kan ik slapen voordat hij mij wakker maakt.
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Als je dochtertje 's nachts honger krijgt, laat ze het wel weten. En anders slaapt ze lekker door. Ook prima toch?

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik doe het ook nog steeds, want ik weet dat als ik het niet doe ze om 3 uur komt. Met een voeding om half 11 kan ze lekker tot 6 uur (of half 8) doorslapen.

Heb je je kindje trouwens echt Diva genoemd of is dat een nickname?

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nickname;)

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    gewoon lekker laten slapen! als ze wil drinken laat ze zich echt wel horen.
    mijn meiske sliep met een maand of 2/3 van 7 uur in de avond tot 6 uur in de ochtend en groeide goed.
    voordat ze naar bed ging liet ik haar wel heel lang drinken (ze dronk dan beide borsten leeg) en daar kon ze de nacht prima mee door komen.
    soms komt ze snacht om 4 uur nog een keertje, als ze een druk dagje heeft of als ze ziek is, verder gaat het prima hoor!

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het nu echt zo simpel?;) Gister haar door laten slapen om 19.00 op bed en om 2.00 melde ze zich. Ze had zo dorst dat ze keurig beide borsten leeg heeft gedronken en vanmorgen kwam ze om 7.30 uur:D

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    heerlijk he, minder stress! je merkt vanzelf wanneer ze wil drinken!:D

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    lekker laten slapen, ons meid sliep ook alvanaf begin 6 uur achter elkaar. wij maken haar nooit wakker.

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Inderdaad, lekker laten slapen. Ik maak ze nooit wakker, en al mijn kinderen sliepen lekker vroeg lange stukken 's nachts en zelfs de nacht door. ALs ze honger hebben merk je het snel genoeg!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb nooit wakker gemaakt voor voeding.
    We hebben het een paar x geprobeert, om te voeden voor ik zelf ging slapen, maar onze dochter werd dan juist vaker wakker in die nachten. Omdat we haar uit de diepe slaap haalden ofzo, vermoed ik. Dus daar zijn we vrij snel weer mee gestopt. Verder hebben we haar nooit wakker gemaakt, en er altijd op vertrouwd dat ze zelf kwam voor voeding.

11. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ah nu snap ik het. Dus jullie voeden dan vaker 's nachts ipv dat je ze nog wakker maakt voor de later voeding. Hier gaat het wakker maken prima, we verschonen dan, geven zelfs nog vitamines met een lepeltje en Simone slaapt eigenlijk alweer als ik haar terugleg na het drinken....

12. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik maak mijn zoontje ook nooit wakker en er zijn nachten dat hij slaapt van 19.00 tot 5.00!! Heerlijk hoor (al sta ik dan wel op klappen, haha)

13. fafje

fafje Niet meer actief

hie rook nooit wakker gemaakt, wel paar x geprobeerd...maar dan kwma ie juist in de nacht...
    hij sliep al redelijk snel van 22 tot 3, daarna tot 5...hierna van 21 tot 9...en nu van 1930 tot 0730..
    Hij heeft zelf de late voeidng laten vallen...ik deed ook altijd een badritueel, hij wist dat hij daarna gewoon de nacht in ging...

Deel Deze Pagina