verkeerd gelegen, spierpijn!

Discussion in 'De lounge' started by Jalea, Jun 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik heb afgelopen nacht erg knudde gelegen en heb nu enorme spierpijn in m'n nek, alsof het enorm overbelast is.
    aangezien ik al een kleintje hebt rondlopen is het erg onhandig, ik kan hem amper optillen.
    wie heeft een gouden tip, wat werkt er heel snel? heet douchen, tijgerbalsem, offuuhh....?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Als ik het toch eens wist, dan had ik het zelf ook gebruikt... Maar als het gewoon spierpijn dan kan een warm compres idd wel helpen en anders een paracetamolletje?

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb dat ook wel eens
    Maar bij was het na een paar uurtjes weer over
    En ik had nikg genomen enz.

Hopelijk gaat het snel over ;)

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    dit heb ik lang geleden ook wel es gehad (te lang geleden om nog te weten wat ik toen gedaan heb haha) het hield toen 5 dagen aan :( het is net of ik heel verkrampt gelegen heb oid

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Weet je wat mijn fysio zou zeggen? Je moet ontspannen en dan gaat de pijn weg. Toen hij dat de eerste keer tegen me zei, werd ik een beetje geirriteerd. Alsof het zo simpel is. Maar serieus, als het kan, probeer je dan ook te ontspannen en de pijn zal minder worden...

6. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    had ik maandag!
    Ik gebruik altijd spiroflor, maar na een nacht slapen met het raam dicht (lekker warm dus) was het zo goed als over!

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    een lekkere hete douche en inderdaad srl gelei op smeren ...heerlijk

Share This Page