5 landals.. welke?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door koter, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke landal met kindje 1 en 3

1. hoog vaals

2. lommerbergen

3. vennenbos

4. Coldenhove

5. rabbit hill

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    oke, ik kom er niet aan uit.
    heb een hema bon voor landal park weekend, twee kindjes van 1 en 3.
    Heb keuze (waar bij ik zelf al geselecteerd heb) tussen
    hoog vaals
    vennenbos
    lommerbergen
    coldenhove
    rabbit hill

Welke zouden jullie doen?;:)

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Rabbit Hill is erg leuk, grote indoor speeltuin. Zwembad beetje saai. Onze zoon van toen net 2 vermaakte zich er wel goed.
    Maar toen we pas naar Vennebos waten geweest en ze daar een wildwaterbaan hadden. Is hij niet meer in het peuterbad geweest (was toen bijna 3)
    Het indoor spelen is bij Vennebos wel kleiner, Vennebos heeft wel een plaza. De andere parken ben ik nog niet geweest

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Rabbit hill leuk met de indoor speeltuin, veel speeltuintjes door het park heen en zwembad is prima voor hele kleintjes. Niet groot en subtropisch maar voor ukkies gewoon goed.
    kidsclub ook leuk en met de echte kleintjes kun je als ouder gewoon mee (verven,vogelhuis maken etc).
    Verder wat diertjes buiten en een berg met konijntjes. Ook het bos loop je zo in en bij je huisje zitten de eekhoorntjes en eendjes.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    o ja en apenheul, julianatoren zitten om de hoek. Ideaal!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Heb de poll niet ingevuld, wij zijn bij 3 parken geweest. Rabot Hill heeft heerlijke huisjes. Lommerbergen en Vennenbos zijn oude centerparcs parken. Alle huisjes aan elkaar geschakeld, maar wel een mooie plaza.

Mijn advies :) ga nu naar Rabbit Hill. En als de kindjes 2 jaar ouder zijn naar de andere parken. In de buurt van Rabbit Hill zitten ook de Apenheul, Julianatoren, en Burgers Zoo is ook goed te doen. Heel leuk voor een dagje uit!

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.822
    113
    Ik zeg Rabbit Hill, coldenhove of hoog Vaals. Allemaal leuke parken met veelal dezelfde faciliteiten. Lommerbergen en vennebos zijn hel oude kleine huisjes.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Poeh lastig, ik vind het Vennenbos toch wel erg leuk, maar vooral als jouw jongste wat groter is denk ik. Rabbit hill zijn we dit jaar geweest, vond het aantal eekhoorns tegenvallen, in het Vennenbos zie je er veel meer is mijn ervaring.

De andere parken ben ik nog nooit geweest.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hoogvaals, leuk zwembad, leuke speeltuin, mooie huisjes, en kei leuke omgeving, maastricht, belgie, duitsland....goede en vriendelijke service!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vennenbos. Prachtig zwembad en veel speelgelegenheden.
    Rabbit Hill zijn wij nog nooit geweest, maar lijkt me ook een aanrader. Al een keer bijna geboekt, maar was toen netbuiten ons budget.
    Lommerbergen, mooi park, maar vreselijke huisjes (stank en vies).

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Wij zitten nu dit weekend in lommerbergen. Hebben een 4 persoonscomforthuisje. Wel klein en verouderd maar wel schattig. Zitten dicht bij de plaza. Plaza is wel leuk en buiten ook veel voor de kids te doen. Bollo de beer loopt rond. Zwembad is ook wel leuk. Zoontje van 3 vermaakt zich prima in t water.

Rest kan ik niet over oordelen. Nog maar 1 x eerder bij landal geweest en dat was parc sandur (inmiddels is dat een centerparcs park geworden)

.

11. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Lommerbergen. Mooi zwembad. Geen ervaring met de huisjes.

12. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Gekozen voor Rabbit Hill en tweede keuze venmenbos !
    Super bedankt voor jullie hulp!

Deel Deze Pagina