Ik vraag je dit al een tijdje af en dacht hier zitten natuurlijk veel vrouwen die het allemaal al eens meegemaakt hebben dus misschien hebben jullie een antwoord. Het valt me op dat meiden in mijn omgeving met een klein kindje spontaan hun piercings uit hebben (in het gezicht in ieder geval). Moet dat in het zhuis als je gaat bevallen? Of zou het gewoon een eigen keus zijn? En navelpiercing.. Ik heb op internet een speciale zwangerschaps piercing gevonden voor in je navel. Deze is langer als de normale piercing en gemaakt van hypoallergeen über flexibel materiaal waardoor die met je buik en de groei ervan kan meebuigen. Heeft iemand hier ervaring mee?
De navelpiercing uit inderdaad vanwege het rekken maar met zo'n speciale is dat op te lossen. In mijn omgeving doen veel moeders hun gezichtspiercing en ook oorbellen uit een tijdje na de bevalling omdat de babys er naar graaien Een andere reden heb ik nog niet gehoord.
Ik had een zw piercing gekocht maar m'n buik staat zo strak dat deze niet meer past. Als het blijkt dat hij dicht is gegroeid laat ik hem overnieuw zetten (tenzij ik ineens een heel erg tijgervel krijg maar vooralsnog niks) Gezichtspiercings heb ik niet maar het is mij niet opgevallen.
ik heb mijn navel piecing tijdens mijn zwangerschappen uitgedaan omdat het niet lekker meer zat. Beide keren daarna gewoon weer in kunnen doen. Gezichtspiercings heb ik niet, maar ik draag sinds ik kinderen heb bijna geen oorbellen meer. Mijn zoontje heeft me een paar keer flink zeer gedaan! Dus nu alleen als ik weg ga, maar vergeet het dan ook vaak. Maar kan me voorstellen dat bij piercings in je gezicht je hetzelfde 'probleem' hebt..
Bij mijn 1e zwangerschap, mijn navelpiercing vervangen door een zwangerschaps piercing. Maar dit zat echt niet lekker. Had ook een enorme buik! Daarna eigenlijk bewust uit gelaten, hoef geen navelpiercing meer... (Al is het nu wel kaal hoor).
Ik heb wel enige ervaring met piercings haha.. Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn navelpiercing, tepelpiercing en clitorispiercing uit gedaan.. Alledrie zaten ze of niet meer lekker, of puur uit praktisch oogpunt (borstvoeding, en bevalling) Nu voel ik me dus een gatenkaas haha maar mij neuspiercing houd ik in! Dat is een klein steentje, dus heb ik ook geen last van, en de kleine kan er niet aan hangen,, mijn oorbellen heb ik trouwens ook gewoon in.. Ik weiger om me helemaal kaal te plukken
Ik doe mijn piercing uit als hij pijn gaat doen. Ik kocht zo'n zwpiercing maar die deed nog meer pijn dan mijn eigenste. Ik prik gewoon 1 x daags door. Richting het einde toen het steeds moeilijker werd deed ik het 1-2 x per week onder de douche met zeep.
Haha, ik heb ook een navelpiercing.. had ook zo'n speciale gekocht, maar vond dat ding zooooo lang. Heb m afgeknipt, maar vond m nog te lang, dus elke bleef m'n shirt achterhaken. Ik kan m straks trouwens nog gewoon weer in doen.. En piercings in 't gezicht, hmm er zijn er bij mij 2 extra bijgekomen, 1 tong extra en een lip. Dochter die is nu ouder, maar die heeft er nog nooit aangezeten, ja zachtjes. maar ze let er niet eens op. En oorbellen, tja ik heb eigenlijk nooit hele grote in, kan ook niet tegen neppe oorbellen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.. En als iets niet meer gaat met de baby dan doe je het uit of zoek je een alternatief zoals kleinere oorbellen.
Mijn navelpiercing en tepelpiercing uitgedaan. Echt niet meer fijn tijdens de zwangerschap. Heb alleen nog een traguspiercing. En die heb ik al 2x laten zetten dus die blijft er ook fijn in Verder geen piercings meer voor mij.
Met mijn eerste zwangerschap heb ik eerst een zwangerschapspiercing in gehad, tot die niet meer lekker zat, toen niets meer, en na de bevalling gewoon mijn eigen er weer door kunnen doen.. Hopelijk lukt dat met deze zwangerschap ook gewoon, mijn tongpiercing valt niet op, en oorbellen heb ik nooit uitgedaan, heb alleen mijn ringen verwisseld voor knopjes, en soms nog ringen ofzo in..
ik had een navel,tepel en lip piercing. nu heb ik de navelpiercing al erg vroeg in het begin van me zwangerschap eruit gehaald omdat deze al heel snel niet lekker zat en ik niet met die lange flexibele dingen wou lopen dus heb die er lekker uit gelaten, en die zal er na me bevalling ook niet meer in gaan (wil ik niet meer) me tepel piercing heb ik gewoon nog steeds in,en deze zal ook in blijven zitten. heb er wel een langer staafje voor gekocht ivm hij begon te knellen maar met dit langere staafje gaat het goed en zal ik dus straks als me borsten/tepels weer normaal formaat hebben weer me kortere staafje erin gaan doen. me lip piercing heb ik gewoon nog steeds in,en die blijf ik ook gewoon in houden uit ervaring met me nichtjes en neefjes weet ik hoe ik kan/moet reageren als ze eraan willen zitten en dat heb je snel genoeg door dus dan trek ik vaak met me tanden de piercing tegen me lip aan zodat ze uhm niet vast kunnen pakken. en mocht het een keer onverhoopt gebeuren dat ik het niet optijd door heb dan ben je er altijd wel snel genoeg bij om ervoor te zorgen dat ze uhm er niet uit kunnen trekken (wat ook nogal moeilijk gaat ivm het gaatje heel klein is en de achterkant van de piercing plat en veel groter is dan het gaatje)
Denk dat je gewoon moet kijken wat fijn is.. Ik had een navelpiercing maar mijn navel begon bij 20 weken er uit te ploppen waardoor de onderkant van de piercing steeds verder naar buiten kwam. Inmiddels blij dat ik hem er toen uit heb gehaald, navel steekt nu wat uit, dat had niet fijn geweest met piercing
Ik heb mijn navelpiercing bij alle drie de zwangerschappen gewoon gedragen. Die ik altijd droeg. Mijn navel is ook nooit uitgeplopt ofzo. Mijn buik is ook nog mooi plat dus had hem best kunnen blijven dragen, maar heb hem om andere reden vaarwel gezegd
Ik heb mijn navelpiercing er in week 8 al uitgehaald. Er stond toen al spanning op en ik vind het persoonlijk ook gek lijken, een dikke buik en dan een piercing erin. Een zwangerschapspiercing was voor mij sowieso geen optie geweest dus. Ik zie na de zwangerschap wel of ik mijn piercing weer in kan en of ik het dan nog mooi vind. Ligt ook aan mijn buik dan
mijn navelpiercing wel uit gedaan ik vindhet niet fijn met zwangerschapsbroek en ik heb het er voor over! gezichtspiercing snap niet waarom die uit moet?
Ik heb alleen een navelpiercing. Deze draag ik tm vandaag nog steeds! Als ik bij vk ben of gyneacoloog haal ik m er uit, om m vervolgens weer in te doen. Ik heb totaal geen last er van. Maar komt eerder doordat ze toen ik m zette veeeeeel te klein is geworden! Staafje is 1,5 cm, en stukje huid maar 4 mm :-s dus nu een geluk bij een ongeluk. Maar mocht t straks niet meer passen neem ik een zwangerschapspiercing, zonder vind ik mijn buik heel kaal!!