Mijn geluk kan niet meer op het is goed tussen mij en me vent en ik heb voor het eerst in een jaar me ei gevonden .. ik weet niet waarom maar heb deze maand echt hte gevoel dathet raak gaat zijn dus het mannetje komt zo ff brandweer spelen gaga en dan maar bidden smeken en hopen dat het raak is ik heb me ovu testen foto in me album gezet de onderste is van nu net!
Gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel he. Laat ik hem nou ook vandaag voor het eerst gevonden hebben. lang leve de ovulatietesten! Nu even goed mikken vandaag en morgen hihi
HAHA, zet em op dames en mannen Bij ons was het na 1 positieve ovulatietest ook gelijk raak, dus vandaag morgen en overmorgen klusserdeklus!
hihi reken maar! ik heb mijn broodje laten staan en we zijn meteen aan het werk gegaan. Morgen voor mijn werk nog een keer (heb slaapdienst...) Herkend iemand trouwens die buikkrampen. Ik heb het nu 4 dagen en ben er nu wel een beetje moe van eigenlijk haha
ja ik heb het ook hahah eigelijk sinds me vorige bloedingen / miskraam/ ongie.// .. mhhh maar ja me testen zseggen negatief nu niet meer positief .. de zw testen dan he?! dus k weet het niet .. me tepels zijn ook nog steeds niet terug naar hun normale kleur.. er zitten echt donkere randen op met bultjes.. maar als het goed is is me kindje echt weggevloeid dus kan ik de krampen ook niet plaatsen.. misschien me eisprong?
hai, ik denk zelf ook dat het ovulatiekrampen zijn. heb het nu 4 dagen en vandaag dus een positieve test.als ik woensdag of vrijdag nog last heb van de krampen ga ik even langs de huisarts. mijn tepels zijn gevoeliger dan normaal, mijn borsten gewoon. nu moet ik als het goed is mijn eerste pilvrije ongesteldheid krijgen over twee weken (hoop eigenlijk dat het nu al raak is hihi). maar goed... we zien wel. die kramp vind ik alleen niet zo n succes het doet zeer met lopen, gaan zitten etc. hoelang ben jij gestopt met de pil? en hoezo goedgemaakt met je vriend? vertel vertel!
hahah ja lang verhaal je moet anders ff kijken bij de club jong en zwanger willen worden pagina .. daar staat een beetje uitleg hoef ik het niet helemaal weer te typen haha ennuh ik slik al een jaar geen pil meer.. daarvoor maar een half jaar geslikt en daarvoor ook een jaar niet.. dus ontpillen ben ik wel voorbij.. maar tot me grote schrik was me ovu test vanmogen weer negatief.. zou toch 48 uur positief moeten blijven ff het pagina nummer zoeken..1307 en 1311.. daar staat het verhaal een beetje uitgelegt hoe zit het met jou ovu test vandaag?
Hey nhene, Volgens mij klopt je banner niet meer of wel? Je ovutest hoeft niet 48 uur positief te blijven hoor. Er zijn genoeg meiden waarbij ie maar 1 dag positief is (ik ook) of zelfs alleen maar 's ochtends of 's avonds. Niks aan de hand. Liefs
owwh gelukkig ennuh ja me banner klopt wel ik had een cyclus van 24 dagen toen van 28 dagen en daarna 2 of was het nou 3 maanden .. nja zoiets 31 tot 33 dagen dus ikheb hem op 31 dagen gezet.. dus me ei klopt niet whaha
hai nhene, mijn ovutest was gister superpositief en vanmorgen was er nog een licht lijntje te zien. maar ik ga er gewoon vanuit dat mijn eitje nu ergens rondhangt wachtend op de superzaadjes die naar binnen willen en hopelijk gaat er 1 ! haha
haha ja ikke had hetzelfde ik zeg tegen me vriend voordat ik ga werken moet je ze ff inspuiten dan zet ik ze op hold hahahah geweldig dit
Hai Melanina, Ik zit in mijn eerste pilvrije cyclus. Als je een ovu test koopt staat erbij wanneer je kan beginnen. Ik ben gestart op de 10de dag van mijn cyclus met testen om 11.30, dit moet je elke dag op hetzelfde tijdstip doen, ik had op mijn 16de dag van mijn cyclus een positieve test. Ik heb er in totaal denk ik 8 gebruikt (die andere heb ik gedaan voor de zekerheid). Ik heb op matcare testen gekocht, die zijn in de aanbieding. Nu maar afwachten... hihi
nou dames ik ben vandaag voor een echo geweest en helaas heb ik helemala geen eisprong gehad dus waarom de test aangeeft van wel? er is wel een eitje aan het groeien maar ze vermoed dat die pas donderdag of vrijdag zal springen.