Innestelingsbloed of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flengeltje, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, want op internet wordt dit me ook niet duidelijk..

Ik heb gisteravond n kleine bloeding gehad (2 ruimere donkerbruine druppels), lichte krampjes dus verwachtte wéér een tussenbloeding..
    MAAR deze is nog niet doorgezet dus ik begon te rekenen..
    25 april begon mijn laatste menstruatie, dus ik zou nu in week 3 zitten ALS ik zwanger zou zijn..

Ik weet dat het niet vaak voorkomt bij zwangere vrouwen en ik heb het idee dat deze pas n week later gebeurd..
    Toch de vraag:
    Kan dit een innestelingsbloeding zijn?

2. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo veel mensen actief op dit moment.. Weet niemand het?

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik had 2 of 3 dagen na mijn eisprong een sliertje helderrood bloed in de maand dat zwanger bleek. Verder nooit echt bloed verloren tussendoor..

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb afgelopen maandag ook wat verloren, was toen 6dpo. Ik hoop het voor ons allebei!:)

5. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie geweest moest zijn :$
    Hoe reken ik dat uit?

Sorry ik klink heel erg onvoorbereid!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Veertien dagen gemiddeld voor je menstruatie. Dat ligt aan de lengte van je cyclus... als je niet met ovulatie testen werkt dan is dat nu een beetje gokken. Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?

7. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    25 april was dat! Ik heb een cyclus van 28 dagen!

8. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie online dat dit rond de 9e van mei geweest moest zijn.. 5 dagen later dus die bloeding..

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dan zou je 23 mei ongesteld moeten worden en 9 mei een eisprong. Die druppen kan een innesteling zijn op 5 dpo of een late eisprong. Hou met beide rekening :)

10. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel!!

11. Laura12345

15 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Flengeltje,

Lastig he, zo te horen kan het best een innestelingsbloeding zijn. Ik hoop het wel voor je!

Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Zit nu in ronde één voor een tweede kindje. Bij mijn eerste zwangerschap was ik in de vierde ronde zwanger en geen innestelingsbloeding gehad.

Ik heb ook cyclus van 28 dagen en maandag (dus 21ste cyclus dag) en dinsdag heb ik roze afscheiding gehad. Ik vraag me af of ik een innestelingsbloeding heb gehad?

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Succes! Wanneer ga je testen?

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi,

Dit is nu de 3e dag dat ik een heel klein beetje bruin/zwart bloed verlies. Het is ook heel even roze geweest maar nu is het weer bruin/zwart.
    Zaterdag moet ik officieel ongesteld worden dus ik ben heel zenuwachtig of dat beetje bloed dat ik nu af en toe verlies een innestelingsbloeding is of dat ik straks gewoon ongesteld wordt...
    Ik voel vooral veel borrels in m'n buik en heb hoofdpijn. Ook ben ik steeds erg moe en 's avonds een beetje misselijk.
    Ik ga zaterdag een test doen als het zo doorgaat als nu.

Voel jij je verder goed ts? of heb je ook klachten zoals mij?

14. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    @laura12345 lastig he! Het enige dat we kunnen doen is afwachten! Ik hoop dat het raak is!

@smnee ik ga pas testen als ik overtijd ben.. Heb heel veel mooie spullen kunnen kopen voor al het geld dat ik onnodig heb uitgegeven aan testen haha! Ik probeer mijn geld te besparen dit keer!

@beauty2012 wat n spanning he! Het is zo moeilijk te zeggen altijd met innestelingsbloed! Het is per persoon zo verschillend! Gewoon blijven hopen en anders door naar de volgende ronde! Ik blijf positief!
    Qua klachten heb ik nog weinig.. Ik voel me onwijs moe en hongerig de hele dag.. Maar ik heb de afgelopen tijd best veel gesport dus misschien is dat de oorzaak..

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb van de 3 zwangerschappen 2x een innestelingsbloeding gehad.
    Beide keren op 3 dpo heel licht bruinverlies, en de ene keer op de avond van 6 dpo een best fikse bloeding en de andere keer op 5 dpo een lichte bloeding.
    Ik heb altijd begrepen dat innestelingsbloeding wel in 10-20% van de zwangerschappen voorkomt, dus zo zeldzaam is het nu ook weer niet.
    Kortom: ja, het zou best kunnen in jouw situatie.

16. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Emily27 ik had gisteravond na het sporten heeeel licht bruin (bijna geel) verlies.. Maareen klein beetje.. Zo verwarrend allemaal! Ik hoop dat het niet doorzet!

Maar fijn om te weten dat het een innestelingsbloeding kan zijn!

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het lijkt wel of ik ongesteld ben geworden. Het is wel minder en totaal geen buikpijn of last van mn benen ofzo. Ik snap er niks meer van. Denk dat het voor mijn gewoon een menstruatie is.

18. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Smnee wat vervelend! Waarom heeft een zwangerschap geen specifieke kwaaltjes he? Als elke zwangere vrouw nou meteen nadat de eicel is bevrucht, groene stippen onder zijn voet zou krijgen zouden er heel wat minder vervelende gevoelens bovendrijven.. Blijven hopen en anders door naar de volgende ronde! Hou vol :)

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik had net ineens helderrood bloed:( Ik hoop dat het eenmalig is en dat het niet doorzet... maar ik vrees dat ik toch ongesteld ben geworden...
    Wel vreemd, nog nooit eerder 3 dagen achter elkaar bruin bloed gehad en al helemaal niet een paar dagen voor mijn NOD.

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier precies hetzelfde, een hele lichte menstruatie... Maar ik had 5 dagen lang aan maandverbandje genoeg terwijl er normaal geen houden meer aan is de eerste 2 dagen... Ook geen buikpijn of rugpijn wat ik normaal wel heb..

Deel Deze Pagina