Hallo! Ik ben al een beetje op internet aan het speuren maar kan het niet zo goed vinden. Ik ben opzoek naar een Trousselier lamp / ronddraaiende projector lamp voor ons zoontje van bijna 1 jaar. De Trousselier lampen zijn vrij prijzig en hoor ik nogal wisselende verhalen over, deze zouden namelijk ook niet echt goed projecteren op de muur. We hebben zelf een projector lamp met sterren van cloudB, deze gaat op batterijen en we zoeken nu iets op netspanning en iets met wat meer kleurtjes. Hebben jullie toevallig alternatieven of ervaringen met de Trousselier lampen? Alvast bedankt!
Wij hadden als kraamcadeau een meerkleurige sterrenprojector gekregen (schildpad op batterijen, zo'n 25 eu). Deze hebben we niet gebruikt omdat ons zoontje rust en weinig afleiding nodig had. De kraamzorg was er ook niet voor, maar ik ben zelf ook blij dat we hem niet hebben gebruikt. Nu zeg ik uiteraard niet dat zo'n projector voor alle babyt'jes ongeschikt is, maar houd er dus wel rekening mee dat jullie baby'tje er misschien ook niet goed bij gedijt (zonde om er dus vooraf inderdaad veel geld aan te besteden denk ik?). Maar echt veel verder met je vraag help ik je niet, want ik weet geen netlicht-projectorlamp.