2ling na jaren mmm nu ongepland zwanger van 3e

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Mayestra, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayestra

    Mayestra Nieuw lid

    3 jun 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Dank jullie voor de reacties....

    Al met verloskundige gebeld, misschien kan ik vandaag nog terecht.

    Hier nog steeds geen verandering in de situatie, heb er zo zelf ook gene zin meer in. Kan niet eens kwijt aan hem hoe ik me voel, iedere keer als hij er aan herinnerd wordt klapt hij dicht, wordt chagrijnig en neemt dan afstand, want volgens hem is dat toch het geen wat gaat komen als ik het laat komen.

    Heb me toch ook ingelezen over abortus en weet zeker dat ik het echt niet wil, ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik het weg laat halen. Dus hoofstuk abortus blijft dicht en laat ik dicht.

    Hoe het dan verder moet ... geen idee ... ben ik niet te egoïstisch als ik het laat komen ? Is het wel juist om voor mezelf en de 2ling te kiezen? Dat soort zaken gaan door mijn hoofd....

    En woonruimte.... hier overal lange wachttijden en staat er iets te huur dan kom ik niet in aanmerking. Ik kijk namelijk al voorruit....
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Heftig hoor! Heel veel sterkte!
     
  3. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik snap dat je je geluk niet op kon, nu bleek dat je toch spontaan zwanger mocht worden. Helaas dat je vriend er zo negatief in staat en jou vertelt dat je een abortus moet doen.. :( Verdrietig! Maar ik vind het heel goed van je dat je zelf kiest wat je gaat doen. En dit niet voor jou laat bepalen. Want er is niemand die jou mag/kan zeggen een abortus te moeten doen. Terwijl je dit helemaal niet wilt. Je moet achter je eigen keuze blijven staan. Alles komt goed! Of dit nu is met de tweeling en de baby straks of met de papa, de tweeling en de baby.. Lastig meid. Ik hoop dat je vandaag nog bij de vk terecht kan.

    En blijf kiezen voor jezelf, in wat jij wilt! Maak de keuze die jij wilt maken.
     
  4. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Mayestra Wat fijn dat je binnenkort bij de vk terecht kunt. En ik vind het dapper van je dat je voor het leven van dit kindje kiest, respect voor je. Ik hoop eigenlijk echt voor je dat je vriend nog bijdraait. Veel sterkte met alles!
     
  5. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Jeejtje wat heftig meid. Ik hoop van harte dat jouw vriend bij draait en gewoon even aan het idee moet wennen na een heftige mmm tijd, jullie tweeling en nu een spontane 3e zwangerschap.

    Hier ook ongepland zwanger van nummer drie, mijn man wilde echt geen derde kindje, twee kindjes is mooi en praktisch, ook vind mijn man baby's niet zo leuk en vind hij het pas echt leuk worden als er wat meer interactie komt. Ik wilde ook absoluut geen abortus en mijn man heeft het best een tijdje moeilijk gehad dat er toch een derde kwam en heeft erg moeten wennen aan dat idee. Maar als ik het zou laten aborteren zou dat vroeg of laat het einde van ons huwelijk betekenen, gewoon weg omdat ik daar gruwelijk veel spijt van zou krijgen en mezelf dat nooit zou kunnen vergeven. En nu sinds drie weken is onze dochter er en het gaat super. Mijn man is weer super gek op dit kleintje en doet het fantastisch. Oké het is wel erg druk en vooral erg aanpoten maar dat is een relatief korte periode op zo'n mensen leventje, Dat overleven we wel.:)

    Laat het even bezinken en probeer er later nadat je bijvoorbeeld bij de vk bent geweest en weet hoe ver je bent eens rustig over te praten met je vriend. Zijn kop in het zand steken is natuurlijk niet goed, hij was er tenslotte ook bij toen je zwanger werd. Heel veel succes en ik hoop dat jullie er samen uitkomen en derde kindje is niet het einde van de wereld maar hartstikke bijzonder vooral na jullie mmm traject.:)
     
  6. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hoe is het gegaan vandaag?
     
  7. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat heftig zeg. Heb geen advies, maar knap dat je voor het kindje kiest! Sterkte.
     
  8. Mayestra

    Mayestra Nieuw lid

    3 jun 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Gisteren echo gehad, ik ben ongeveer 8 weken en 3 dagen. Alles zag er goed uit en heb ook het hartje zien kloppen.... Mooi moment alleen zo jammer dat ik er alleen was.....
     
  9. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Fijn dat de echo goed was! En het zal toch wel even lastig zijn inderdaad.. :( Helemaal alleen. Terwijl dit eigenlijk het moment zou moeten zijn wat je graag wilt delen. Lastig meid! Enerzijds leef je natuurlijk helemaal op een roze wolk, na jaren de gedoe met de behandelingen mag het nu spontaan zo zijn, andere kant sta je op het moment helemaal alleen.. :(
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van TS gesloten
     

Deel Deze Pagina