Driejarige tweeling valt uit raam - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Dit is toch zo achterlijk van die vrouwen/mannen die hun kinderen alleen laten 's nachts!!! Gelukkig dat die 2 jongens er waren om te helpen. Ik zou die 'ouders' maar eens flink de waarheid willen zeggen/laten voelen maar dan ben ik natuurlijk de kwaaie pier.
Een veiligheidsslot op het raam van een kinderkamer is toch ook best normaal als ze er bij kunnen? Vreselijk, wat moet het traumatisch zijn zeg, voor die kids. Gelukkig geen zwaar letsel!
Jeetje wat een verhaal...ik hoop dat de meiden goed genezen en hopen dat dit ze nooit meer overkomt!!
Afschuwelijk! Onbegrijpelijk dat mensen hun kinderen alleen thuis laten. Alleen kan dit dus ook gebeuren als je thuis bent, als je kinderen zonder toezicht boven spelen bijvoorbeeld.
je kinderen alleen thuis laten, ik heb vrienden die het doen (ooit eens een topic over geopend) ik vind het kindermishandeling. arme kindjes, hopelijk zijn ze snel genezen.
nou vind belachelijk dat ze gewoon zo thuis zijn. Zonder toezicht. Gelukkig kijkt jeugdzorg hierna. Ik moet wel zeggen als Sander ligt te slapen en het is erg slecht weer dat ik mijn hond uitlaat. Met normaal weer gaat sander gewoon mee de hond uitlaten. Ik neem de babyfoon mee en doe dan een rondje om het huis. Dus ja ik moet zeggen dat ik niet helemaal heilig ben. Ondanks een moeder van zwangerschapsgym gewoon de boodschappen ga doen als de kids slapen. Ik zou dat nooit durven! Vind dat niet verantwoord, maar blijken meer moeders te doen! Tja ik doe dat liever als mijn man thuis is of mijn vader met mijn zoon fietsen is of met mij zoon.
Echt vreselijk! Mijn buurvrouw gaat ook wel eens weg terwijl haar dochter ligt te slapen. Zou het zelf echt nooit doen.
Met de hond een rondje om het huis heen is heel wat anders hoor. Dat vind ik echt niet zo erg als dit.
Verschrikkelijk! Erg onverantwoordelijk om niet thuis te zijn 's nachts :x Neem de kinderen niks kwalijk natuurlijk, maar vind het raar dat ze omste beurten uit het raam springen
oh wat erg. Ook dat er niemand thuis was dat klopt toch niet? het had nog erger af kunnen lopen als dat het nu heeft gedaan! heel erg.
Buiten dat ik het persoonlijk gek vind je kinderen midden in de nacht alleen te laten, snap ik ook niet hoe het kan dat die kinderen zelf het raam kunnen openen op eruit te klimmen/springen/vallen... Als je kids erbij kunnen, zorg je toch voor een slot erop oid?