mijn moeder heeft het laatst met me over gehad. mijn oma is van een 2ling mn moeder zegt van dat t meestal 1 overslaat. dus ( mn oma heeft mn moeder gekregen en mn moeder mij dus mn ma heeft geen 2ling gekregen en dat ik dan ook kan heb om een 2ling te krijge omdat het wel in de familie zit volgens mij )
Hoi! De zus van mijn oma is in verwachting geweest van een tweeling. Ik ben zelf ook moeder van een tweeling. Ze zeggen idd dat het een generatie over slaat!
omg maarja het is natuurlijk wel mooi een 2ling een kennis van ons heeft dat ook. een jochie en een meissie maar het is wel jammer ze trekt ze nooit hetzelfde aan juist het mooiste er aan toch
Ik doe dat ook bewust niet. Ze hetzelfde kleden. Anderen zijn ze dan nog meer geneigd ze hetzelfde te behandelen, terwijl het twee verschillende individuen zijn. Als ze er hetzelfde uitzien, word dat alleen maar erger. Maar als baby, kan dat natuurlijk niet zo veel kwaad. Mijn jongens zijn inmiddels 8 jaar
leuke vooruitzichten, ik zou dit ook wel willen, helaas bij ons geen tweelingen in de families veel succes!
de opa van mijn man is een tweeling, wij zouden dan ook verhoogde kans hebben.. maar heb er gewoon maar 1 gekregen hoor ! wat de 2e gaat worden is natuurlijk nog even afwachten, wie weet !
Ikzelf ben van een tweeling. Bij me moeder licht het in de familie, en bij me vader ook. Dus bij me eerste zwangerschap had ik er maar 1. Ben benieuwd wat dan de 2e word. Wat nu al wat langer duurt. Dus als het nu een tweeling is, dan heeft het wachten geloont
een 2 eiige tweeling is erfelijk, een 1 eiige tweeling niet.. en het is altijd erfelijk aan de vrouw zijn kant.. mijn vader is ook een twee eiige tweeling..
Bij mij zit het ook in de familie: mijn moeder was een tweeling (helaas is haar zusje 2 dagen na de geboorte overleden). Ook de moeder van mijn vader was een tweeling. Mijn zus heeft bij haar eerste en tweede zwangerschap 1 kind gekregen. De derde zwangerschap was oorspronkelijk ook een tweeling, alleen 1 vd 2 is uitgelopen op een MK. Het andere kindje is wel geboren. Zit dus zeker in familie. Wij zijn nu zo'n 6 maanden bezig zwanger te worden en ik moet zeggen dat een tweeling welkom zou zijn. Je hebt het alleen zelf niet zo in de hand hé...
Hoi, ik ben zelf deel van een tweeling. Wij zijn 2-eiig, maar lijken als 2 druppels water op elkaar. Als tip voor wat betreft kleding kan ik zeggen : als baby/peuter kun je ze best hetzelfde kleden, maar zodra ze wat ouder worden (jaar op 6/7) moet je dat niet meer doen. Ze moeten een eigen identiteit ontwikkelen. Ik heb ook altijd met m'n zusje op 1 kamer geslapen. Ook dit moet je vanaf een bepaalde leeftijd niet meer doen, Hier heb ik het zelf moeilijk mee gehad, mijn zusje ook trouwens. Je kunt jezelf niet echt ontwikkelen voor je gevoel en je hebt nooit een plekje waar je jezelf ff kan terugtrekken.
nee oke maar als ze zo klein zijn dan is het wel mooi om ze het zelfde te kleden maar niet als ze een jar of 7 zijn..