Mijn vraag staat eigenlijk al in het onderwerp...ik heb 5 maand een super cyclus gehad van exact 28 elke keer..en nu ineens 22 dagen.. Weet iemand wat dit is? Ontpillen (bestaat niet volgens mijn huisarts) en hij zegt dat die hormonen allang uit mijn lijf zijn.. weet iemand hier een antwoord op?
geen idee wat het kan zijn je hoeft niet altijd een exacte cyclus te hebben soms zitten er maanden bij dat je wat eerder of later ongesteld word hopelijk heb je er niet te lang meer last van en raak je snel zwanger
ik had dit in begin ook eerst super cyclussen van 28 dagen. erna een waarvan ik overtuigd was dat ik zwanger was. en die was ineens 24 dagen denk dus dat er gewoon wat mis gegaan is want was ook echt mega ongi. daarna was ales in de war en werden mijn cyclussen ineens veel langer ergens in de 30 steeds dus 37 en 42 zelfs. nu heb ik het volgensm ij eindelijk weer beetje onder kontrole hihi en heb ik er een van vorgie maand 33 en deze mnd 31 als het goed is. hop voor jou dat dit gewoon een uitschieter was en het volgende mnd weer op orde is.
Hmm ok..jah ik weet het ook niet. Mijn ongi was veel minder heftig als normaal. En daarnaast had ik 2 week voordat ik ongi werd ook een kleine bloeding van 2 dagen. Erg vreemd allemaal..ik snap soms helemaal niks van het menselijk lichaam haha